2 DRAAIBARE SCHOTELS in 1 receiver !!

J

jeejee

Wat denk je ...???

Zit ik lekker met me'n TopField te spelen,

Zie ik dat je 2 DRAAIBARE schotels kunt laten draaien met 1 receiver...!!!

Is dat ff mooi dan...

Ken ik lekker 2 pos. tegelijk kijken of opnemen...

En ook nog eens in gescheiden kanalen lijsten APPART tuner1 en bv. ASTRA of HOTBIRD tuner 2 ??

Echt gaaf....

Mocht nou de tuners gescheiden worden met de volgende software update op 14 november,

dan is het helemaal lekker kan ik met de if de tuner1 en met de scart tuner2 en dat allemaal draaibaar met 2 schotels....

ZAPT als een speer tussen de div. module's.

Heeft NERGENS moeite mee.

Mooi ,, morgen maar weer een funke en een disq motor halen bij me'n dealer.

Wat wordt de volgende truuk...??

Wist je dat je ook gewoon naar canal+ nl. kunt kijken en bv. kiosq opnemen...

Doet tie gewoon met 1 KAARTJE..

W8 en see....

==============================================

De volgende truuk is dat we je herinneren aan het feit dat je al eerder eens vertelt is geen commerciele links te plaatsen in origine!

BT

 
Laatst bewerkt:
He BT weet jij een plek waar de nieuwe software staat van deze receiver ???

Als het hier is , is dat ook fine.

De link die ik poste heeft de nieuwe soft... !!

sorry , er staat een distribiteur op van nl.

Ken ik ook niks aan doen dat daar de soft staat.

Liet dit weten hier.

Sorry.

Grtz....JeeJee

 
he jeejee, je tamtam werkt weer, maar dat heb je ook al eens gedaan omtrent de Fortec star, waarvoor nog steeds geen software update beschikbaar is, een dood geboren bakkie.

gaat dat nu weer zo, en gebeurd er nog eens wat met die FS of is dat gewoon verleden tijd.

 
Jeejee, nee die staat er niet, maar er zijn hier gewoon afspraken omtrent het initieren van commerciele links.

Als je dan perse naar soft wil linken, geef dan de rechtstreekse link naar de software of softwarepagina en niet naar de main site van de fabrikant of handelaar, die weten de mensen zich dan wel zelf uit te pluizen als ze dat nodig hebben.:)

Op die manier kun je toch dat interessante nieuws verspreiden, en de mensen helpen, zonder echt regels te overtreden, toch?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan