Kleuren zijn niet definitief

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste gebruikers.

Deze kleuren zijn niet definitef.

Ik ben er vannacht een beetje mee aan het stoeien geweest, maar het blijkt dat dit het enige nadeel is van deze boardsoftware.

De instellingen van de kleuren mochten wel eens een stuk uitgebreider zijn.

Een aantal kleuren moet ik nog omzetten maar zijn niet te vinden, dus we gaan eens op zoek.

Zo gauw dat gevonden is gaan we het meer definitiever maken.

 
Ach, never mind, het is leesbaar, is toch het belangrijkste, niet ?

Wist trouwens niet dat ze in de bak ook internet hadden:)

Peter.

 
Tjeemig héé, ik had heel even het idee dat er een kleurkanon van mijn monitor defect was geraakt bij het inloggen.

Pffoeii, wat is dit erg zeg :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Hoi

Persoonlijk vind ik het overzichtelijk, tussen de thread het kleuren verschil mooi werk.

het hoeft niet altijd zwart te zijn zoals op de meeste duitse boards :)

ik weet het dit is kletspraat niet, maar peptalk is altijd welkom,zo dat deze mensen zich blijven inzetten voor ons, thanks guy's

jullie leveren goed werk, zeker met de kleuren verschil nu

doe zo verder

saludos Esp

 
Van mij mag het zwart zoals irdeto4free.

Heb ik geen moeite mee als pc gebruiker van het eerste uur hehehehehe.

Kleuren toch wel leuk alleen deze "plasma" combinatie daar word je op een gewone monitor best wel kippig van..

 
Het wordt ook zwart, zoals het originele Satellite Fun Board op ezboard vroeger was, in die stijl moet je denken.

Probleem was dat ik even niet gezien had dat ik de kleuren niet meer naar "default" kon zetten en dus maar vlug even wat in elkaar gedraaid heb zodat het leesbaar was.

Het bij deze boardsoft namelijk vrij moeilijk om dat leuk in te stellen, dat gaat met UBB echt makkelijker (maar da's dan ook het enige).

Dit is dus geen blijvend iets, probleem 1 is namelijk dat ik de hoofd-achtergrondkleur, en dat is dus dat paars waar ons logo in staat, dat deel, niet verandert krijg en daar ga ik nu even naar op zoek. Zo gauw dat verandert kan worden (want het moet wel mogelijk zijn) dan gaan de vloekende maar wel aparte kleurtjes wat er nu zijn, ook weer vlug weg naar iets wat rustiger voor de ogen is.:)

 
Zo laten ik vind het zeer mooi :biggrin: ja het oog wil ook wel eens wat :)

 
ik ben er blij om dat ze niet definitef wan ik kan er nog niet aan wennen mag van mij weer terug naar het oude

 
Aan jullie wensen wordt gehoor gegeven.

We zijn er momenteel hard aan 't werken aan diverse kleureninstellingen maar het is nog niet af, zo gauw alles klaar is en perfekt draait dan maken we het hoe en wat bekend en kunnen jullie het ook zien.:)

 
Ik vond het 'ouderwetse' blauw wel lekker in het gezichtsveld liggen, maar ik wacht wel af wat het gaat worden.

Verandering van spijs doet eten , dus ik ben benieuwd wat het gaat worden.

In ieder geval succes toegewenst met het aanpassen van het board.

 
Kleuren zijn nu ook definitief, meer keuze en meer info in het Belangrijke Board Info forum.

 
Ik vind het wel geinig met de kleuren opties die je nu zelf kunt kiezen.

Komen er in de toekomst nog meer keuze mogelijkheden BT?

 
Het ziet er nu goed rustig en leesbaar uit! Probleem met kleuren is dat je ogen moe worden als het contrast te hoog of te laag is en zeker in combinatie met verschillende felle kleuren.

Het oersaaie windows muisblauwgroengrijs is toch een van de beste rustige kleuren vind ik.

Persoonlijk houd ik van blauw, geel/groen/rode "rasta" kleuren dan gaan er haren overeind ;)

 
Ja het ook wil ook wat he.:)

Er is best kans dat er nog meer kleurcombinaties komen, maar het is best veel werk om dat te doen, zo gauw er weer een keuzemogelijkheid bij komt laten we het even weten.

 
Als ik dan een kleurverzoekje mag doen BT, mag dan de kleurcombinatie van voor de verandering ook in het pakket geplaatst worden?

 
DRZ, die staat er in, als je gewoon "default" kiest, dan zul je zien dat je gewoon de standaard kleurinstelling weer krijgt, met dat paarsige wat we het allereerst hadden voordat we aan veranderingen begonnen zijn.:)

 
Dat is vreemd BT, bij mij is dat paars met wit/beige ,of ligt dat misschien aan een instelling aan mijn kant?

 
Het is inderdaad allemaal wel leuk, en aardig.

Maar er zit weining verschil in. Wat mischien ook nog leuk zou zijn is bijvoorbeeld dat je bij het inloggen kunt kiezen welke kleureninstellingen je wilt gebruiken, de oude (blauw) of de nieuwe(grijs).

Laterzzz,

Flup jr

 
Volgens mij kijk je niet goed flup jr. Het is echt wel een degelijk verschil.

Het enige wat geen verschil maakt is inderdaad het inlogscherm, dat is ten allen tijde de default kleur, na het inloggen verandert dit echter automatisch naar de style die je gekozen hebt.

Het inlogscherm is een apart php-script of een template, welk aangepast moet worden om dit ook origineel te krijgen.

Daar ben ik bewust nog niet aan begonnen gezien de vele bugfixes die ik al heb moeten doen en de aankomende bugfix upgrade van de board software (die nu dus gebeurd is).

Nu wachten we even af of deze stabiel blijft, en zoja, dan zullen we proberen deze een tijdlang te blijven draaien, dan komen ook de hacks er weer terug in.

@Drz, de kleur van het inlogscherm, met dat paars/wit enzo, is de originele style kleur.

Als jij de kleur bedoelde die wel heel even tussendoor hadden toen we nog met de kleurinstellingen aan het stoeien waren, goh nee, zou ik niet weten wat dit was.

Voor de zekerheid zal ik een dezer dagen nog eens de standaardkleluren resetten zodat zeker is dat het de goede zijn.

Er kan echter een klein verschil zitten in de belettering, dit omdat het aangepast moest worden voor de andere kleurstyles, dit gebeurt in een header, en die verandert het voor alle styles, dat kan apart, maar dat is veel te veel werk en het is maar een kleinigheid dus dat houden we zo.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan