Style

E

espagnol60

hoi allemaal

Een vraagje wat betekend bij alle users onder de naam Style 3 of style 4 enz???

Ik vraag dit gewoon terinfo

thanks

 
Ja, leg eens uit, ik begrijp het ook niet helemaal,

want er staat niets anders bij een user, of heeft dat weer te maken met hoeveel reply's j hebt gemaakt?

Laterzzzzzzz,

Flup jr

 
Nee dat heeft met de kleuren te maken.

De style setting is de setting voor de kleurtjes.

Je kunt daar kiezen uit:

1.) Default

2.) Satfun

3.) Satfun2

1.) Default is de standaard kleursetting.

2.) Satfun is de kleursetting die meer laat denken aan ons eerste board op EZbord.

3.) Satfun2 is weer een andere kleurinstelling met wat lichtere kleuren erbij.

Satfun is door mij gemaakt en Satfun2 is door Denktenk gemaakt.

Door die style setting te wijzigen, kan elke gebruiker dus voor zichzelf bepalen, welke kleurindeling hij/zij het prettigst vind om in te werken of het rustigst voor de ogen of wat dan ook.

Het bovenstaande getal geldt ook voor de "Style" melding bij de gebruiker, indien er Style 3 staat, weet je dus dat die gebruiker de Satfun2 stijle gebruikt.:)

Het is mij echter een raadsel waar die Style 4 vandaan komt want we hebben maar 3 Styles, wel had ik gisteren nog even een test en test2 style gemaakt, misschien is het nog een overblijfsel daarvan. Maar als het goed is kan men nu dus maar uit 3 styles kiezen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
hoi

Tochwel gelezen maar bij mij bv.staat style 4 ej je zegt het zelf

style1 - style 2 style 3

dus daarom dacht ik dat er ierts anders bedoeld was

:biggrin:

 
Hehe.. ik had zelf de vraag even verkeerd geinterpreteerd, daarom heb ik mijn eerste regeltje meteen weer aangepast.

Foutje van de database dus, als het goed is en je saved je CP nog een keer, dan moet ie weer op een van de 3 opties staan.

 
hoi

Joepie, dus ik heb de enige of een van de enige met style 4 ???

dan hoe ik die maar als uitzondering :biggrin: :biggrin:

 
Nou niet echt, er zijn ook nog mensen met Style 0 en da's ook apart.:biggrin:

 
De mensen met style 0 hebben dus geen stijl :biggrin: :biggrin:

 
hoi

@DZR wie weet :biggrin: dus ik heb style 4 :biggrin:

dat wil al wat zeggen he!!! :biggrin: :biggrin:

 
wat voor style heb ik??

het antwoord komt direct

 
Volgens mij wil je dat niet weten Luca !! :biggrin: :biggrin:

 
Volgens mij heeft ie er al spijt van dat ie zijn vraag gesteld heeft.:biggrin:

 
Omdat we toch in kletspraat bezig zijn, ben ik

a) benieuwd of ik ook een afwijkende style heb

b) verbaasd over de style van BT (style 3= denktenk's style)

bt toch niet helemaal tevreden over je eigen bouwsel ;-))))

Groet,

C4

 
HuH? Dat was me nog niet eens opgevallen inderdaad... heeel vreemd.

Moeten we eens na gaan kijken, misschien heb ik toch ergens een settinkje verkeerd gezet bij het hacken.

Ik heb namelijk wel degelijk mijn eigen kleurstyle. Waarom die bij mij dan op 3 komt te staan in het linker kolommetje is mij een raadsel.

Bedankt voor de tip, we gaan eens op onderzoek uit.:)

 
Ik heb ondertussen reeds een cijfer gekregen , maar ondertussen heb ik mijn naam in het rood gezet van schaamte met die grote nul :)

 
Hahahaha... alleen snap ik nu niet hoe je aan het cijfer 4 kunt komen, welke style heb je gekozen?

Grappig eigenlijk er zijn 3 styles, en toch zie je de cijfers 0, 1, 2, 3 en 4 (samen 5 styles dus).

 
Zo... ben er al achter, er waren 2 test styles, als laatste aangemaakt en daarna weer verwijdert.

Op een of andere vreemde manier heeft de database een van deze teststyles tussen onze styles in geperst.

Nu heb ik dat proberen te corrigeren maar er zit een bug in de templates nog ergens, deze is inmiddels gerapporteerd.

Dus het volgende is het geval:

0 = nog geen keuze gemaakt, dus ook default

1 = Default

3 = Satfun

4 = Satfun2

Zijn we er tenminste uit hoe het board aan die vreemde cijfertjes komt.:)

 
ik denk dat ik het nu wel begrijp, thnx voor de uitleg.

laterzz,

flup jr

 
Nog even een opmerking over de 3 'styles'. Bij de 2 satfun styles is de banner van het UDSB zeer moeilijk te lezen, lichtblauwe letters op een witte achtergrond. 't Is een kleinigheidje, maar toch...

 
Hmmmzzz vreemd, want default heeft alleen een witte achtergrond, satfun2 zou een zwarte achtergrond moeten hebben net zoals style satfun heeft.

Helaas kunnen we niets aan de bannerkleur van de UDSB veranderen voor zover mij bekend.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan