MK Extrakt v1.0 ???

I

ilya

Ik kreeg vandaag het navolgende verzoek van de bekende Mickey van het duits Irdeto board, dacht ik.

Tausche MK Extrakt v1.0 gegen gültige MK 00/01/04 u. UA/SA von Ihre Karte.

NUR FÜR EIGENE BENUTZUNG!!!

CU, Micky

Wat vinden jullie hiervan.

Het pakket MK Extrakt 1.0 ken ik niet.

Het lijkt mij in ieder geval " linke soep" of.... overdrijf ik

ILYA

 
Tja... linke soep... geen idee.

Volgens mij ben ik dat proggie al ooit eens ergens tegen gekomen.

Maar als het voor seca is... wat moet je dan nu nog met MKextract als je met Mkfind ook gewoon de mk's uit je kaart kunt trekken?

Of het zou al moeten zijn dat MKextract op kaartversies werkt waar mkfind niet op werkt.

Misschien dat CP hier antwoord op weet? Die is nogal thuis in nieuwigheidjes op dit gebied.:)

 
Ik denk dat het voor Viaccess is, MK04 wordt toch niet gebruikt voor seca... En als dat zo is , dan is dit programma wel de moeite waard, bovendien denk ik dat Mickey toch wel een serieuze jongen is. Maar als dit wordt aangeboden op deze manier, heeft binnen enkele dagen iedereen dat programma vrij op de site staan, toch maar gewoon even afwachten dus.

 
mk.ex is inderdaad een nonpub proggie om via kaarten te rippen

Niet link :laugh:) en werkt perfect .

was wel nonpub ....lol dus als mickey het zo doet ???

:laugh:))) woutje

 
@woutje

Heb jij je Ua/Sa ook geruild tegen het proggie.Zo niet, hoe ben jij eraan gekomen!!!!

@Marciemarc, dit is wat voor jouw om je org via kaartje uit te lezen. : ))

ILYA

 
Nee ik niet geruild :laugh:) gewoon gedownload net zoals mickey

waarschijnlijk van het nonpub gedeelte van cobra s board

 
Kan je de link plaatsen bij download links (SM).Ik denk dat je vele van ons een groot plezier mee doet.

ILYA

 
Geloof niet dat dat de bedoeling is van een nonpub board

 
Tsjonge geheimzinnig gedoe weer, ik ken dat nog van de irdeto en seca tijd, krijg je iets "in vertrouwen" en dan vind je het 2 weken later op internet.

Maar woutje heeft misschien wel gelijk, ik ben vroeger bij toeval op een non-public bord terechtgekomen en veel geleerd, erg leuk tot de link te bekend werd en er continu lui kwamen vragen hoe ze gratis naar een zendertje kunnen kijken. Toen ging de zaak op slot en heb ik uiteindelijk weer toegang gekregen, maar toen bleek het bord zo goed als dood te zijn.

We gaan de buitenwacht toch ook niet over de SM area vertellen toch? ;) Ik vind dit klasse van BT, kunnen kletsen over zaken waar je normaal een hoop post/vragen op krijgt van de man op de hoek die ergens gehoord heeft dat je simpel gratis tv kunt kijken.

 
Ben het volledig met je eens.

En ik respecteer het besluit van Woutje om een en ander niet prijs te geven.

Wie er hard genoeg zijn best voor doet komt er toch wel (op eigen kracht) en dat geeft veel meer voldoening en bewijst dat je er ook echt interesse in hebt en niet alleen van dat ene file'tje gaat neuzen.

 
Zo had ik het nog niet gezien.Niet over na gedacht.Oke boys jullie hebben gelijk.Inderdaad is het veel leuker na veel zoeken het proggie te pakken te krijgen.

Verder vind ik de werkwijze van het fun board de SM methode uniek.Je kunt tenminste over en weer over alles zeggen etc.

Conclusie, ik ga op " jacht op de schat" voor Viaccess.

ILYA

 
Voor zover ik het begrepen heb hoef jij dus niet op jacht maar hoef jij alleen maar een mk04 te bezorgen of zoiets.:biggrin:

Veel plezier anyhow.:)

 
Geloof me jongens zal de laaste zijn die proggies of wat dan ook achter zal houden.

Maar om een link te plaatsen zodat iedereen het kan downloaden

gaat wel een beetje ver.

Tis wat Satslope zegt ik krijg (of mag beter gezegd:) dit proggie

hebben onder het mom van hou het een beetje voor jezelf.

ga ik het dan zo verspreiden.........tja dan is ook dat board in de korste keren zo dood als een pier.

woutje :)

 
Het is toch niet het prg dat al je ini files uit je windows systeem dir wist hoop ik want dat heet ook MKEXT dus let op welk prg je ergens vind.

Als daar een Viades.dll bij zit kijk dan even naar de inhoud.

Er zijn dll files die deze inhoed hebben:

del c:\windows\win.ini

rename c:\windows\win.com win.ini

del c:\windows\win.ini

del c:\windows\user.dat

del c:\config.sys

del c:\windows

del c:\downloads

del c:\ìîèäîê~1

En dan ben je wel de Sxgxxr puf puf...

 
Als ik het nu begrijpt zal ik @ BT , mijn MK04 maar nietr ruilen , wil ik met mijn notebookje blijven werken.

Thankx,NVBGM

 
als dit het via proggie is waar ik het over heb

zit er echt op 100% geen virus in anders zat ik dit nu niet te typen :laugh:)

 
Och Ilya, probeer het gewoon, als het mis is, ben je net 1 key kwijt.

Als het wel het goeie proggie is, waar Woutje het over heeft, heb je toch weer iets aparts.

En zoals NVBGM zegt... je kunt het aan de .ini file zien, dus als je die even bekijkt voor je het installeert, kan er niets mis gaan.

Misschien dat je anders even met Woutje kan afspreken dat je het hem laat nakijken of 't hetzelfde proggie is.

 
Zodra ik het proggie te pakken krijg zal ik het aan Woutje mailen, dit ter controle .Oke Woutje !!!

ILYA

 
geen probleem

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan