Atmel 2323 + 2416: kan eeprom stuk zijn ?

J

JoostA

Ik had het idee wat nieuwe keys op de Atmel 2323 + eeprom te zetten. Nu blijkt dat op het betreffende kaartje de Atmel wel werkt maar de Eeprom (een 2416) blijkbaar niet. Wat ik zie is namelijk dat het card bestand blijkbaar geladen wordt. Als ik vervolgens kijk welke providers er in zitten, blijven die ongewijzigd t.o.v. het origineel. Trouwens: ook de stations die gedecodeerd worden blijven hetzelfde. Ik heb zelfs ongeldige bestanden geprobeerc (waar alles op zwart mee zou moeten kunnen) maar dat werkt niet. Moet ik toch vrezen dat de eeprom het heeft begeven ? Iemand een idee of dit nog op andere manieren dan het er op zetten van een card bestand te controleren valt ?

 
je kan eens met jupiter editer V1.6 eens kijken wat je kan verranderen en uit lezen lijkt me stug dat de eprom zomaar overlijdt maar zou wel kunnen natuurlijk je kan eens proberen of je de file van mijn site kunt laden in je jupiter1 kaart daar zit cardwriter bij in gesloten voor sec...

G.R Pecari

 
Ik heb zelf al een paar keer gehad dat de eeprom van zo'n kaart omzeep ging.

Dus het zou naar mijn idee prima kunnen.

 
als jij gegevens hebt van providers in de eeprom, dan is jouw eeprom niet kapot.

Al erase geprobeerd? en daarna overnieuw geprogd?

hoe prog jij je erpom? alleen key update erin?

met crd? met een bin? hoe ?

niet elke hex en key editor proggie is compatibel, met elke hex van de atmel.

 
Capt Piccard: ik heb er inderdaad providers in staan. Na -tig keer programmeren de nieuwe providers die zich blijkbaar bevonden in een nieuwe eeprom file. Daaraan kon ik zien dat het "herprogrammeren" op een gegeven moment geslaagd was. Maar het was dus niet de bedoeling er een nieuwe eeprom file in te zetten. Ik wilde keys uit oude bestanden overzetten in een eigen eeprom file.

Maar toen ik dacht: aha, het werkt weer, ik ga de oude hap terugzetten is me dat helemaal niet meer gelukt. Ik kan natuurlijk nog eens een aantal keren proberen en zien wat er gebeurd. Alternatief is te proberen de hele kaart te nullen (maar dan moet-ie natuurlijk ook niet stuk zijn) en zien of hij in maagdelijke staat weer te normaliseren valt.

Afijn, ik heb net iets te veel kaartjesl igge momenteel om er heel druk over te doen. Allleen zwaar balen dat de laptop stuk is. Bij Cpmpaq heeft dit nu priority level "serious". Dat betekent zo te zien dat je minimaal drie weken niets van ze hoort (behlave en ontvangstbevestiging van de klacht)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan