Echostar 9800

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

scooby doei

Hoe maak ik een echostar9800 geschikt voor de bekende Duitse kanalen.

Scooby Doei

 
Ik kan PW/ORF en zelfs SECA (behalve taquillas en cincinemas) op mijn echostar zien. Heb de cam laten ombouwen met amon 4.0 cor. Voor de PW/ORF gebruik ik een GW en de beamer files en voor de SECA kanalen een fun 3 in 1. Heb het helaas nog niet voor mekaar dat alles op een card loopt.

Groetjes Regi

 
vraagje aan Regi :welke fun 3 in 1 is dat ?

ik heb hier ook met de Beamer file prem. op mijn echo* DSB 9800

voor ird moet ik de kaart wisselen , met de fun 3 in 1 ( voor de MM9500 ) krijg ik alleen C+ ird.

leuk dat er weer een nieuwe puzzel is.

ik weet er nog één : ird en viac. op de Philips

gr trust

 
@Trust, jouw vraag hoort in de bedelstaf thuis, deze keer laat ik hem staan, maar ik vraag eventuele volgende reply'ers hier verder niet op in te gaan.

Wie Trust wil helpen met die files, dat mag, maar uitsluitend per email!

 
Ik heb de AMON 2.1 in de Echo 9800 gedaan met allerlei soorten kaarten maar geen PW en zeer zeker geen S*C*

Scooby Doei

 
scooby doei ;

waarschijnlijk ligt het aan die amon 2.1 , je zegt ook "met allerlei verschillende kaarten" , maar verteld niet met welke files .

Omdat BT zo tolerant was , om mijn vraag te laten staan ( thanx ) heb ik van een boardgenoot een fun 3/1 file voor seca gekregen die goed werkt ( 16/9 - T+ - can. jimmy -enz. ) PPV kanalen zoals cined. palco en taq doen het niet

gr trust

 
Ik heb hem nu wel geschikt voor seca maar geen PW. Ik gebruik Allsas4a Cam en fun 3in1.

Scooby Doei

 
Heb je het al geprobeerd met een GW en de beamer files? Moet lukken. Heb het ook nog niet voor mekaar dat alles op een fun 3 in 1 loop. Dus GW voor PW en 3 in 1 voor SECA.

Succes Regi

 
Sorry, maar het is niet de bedoeling dat we hier gaan discussieren over welke illegale kaarten het best geschikt zijn in zo'n ontvanger.

We kunnen gezien de regels en vanwege C+ geen support leveren op het gebruik van illegale kaarten.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan