Vastlopen 5400

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

scooby doei

Ik lees regelmatig berichten over vastlopen 5400. Bij mij loopt deze ook regelmatig vast . Ik heb loader 2.08 en software 3.2NL. Volgens mij zijn er diverse meningen over welke versie nou het beste is.

Mijn vraag is nu welke gepatchte versie loopt er absoluut niet vast met de bekende f*n c*rd.

Scooby Doei

 
Ik heb dit al vaker aangehaald. De enige patch die niet vast loopt is de normale C-campatch. Maar dan ook geen funkaart met 3 in 1

Waarschijnlijk wel ds9 overigens op een silverkaartje, dit heb ik nog niet geprobeerd.

 
Als je de laatste versie van de 3 in een pluskam.nl erin zet, lijkt het inderdaad zo dat hij onder het zappen gaat hangen. Als je even gedult hebt,zul je zien dat hij in 9 van de 10 gevallen na enige tientallen seconden weer normaal werkt.

 
Als je dat gedult hebt is het leuk, maar ik wil dat niet. Ik wil gewoon zonder problemen zappen.

 
mijn ervaring is.

alleen met origineel soft in humie 5400,geen vastloper

met wat voor patch dan ook,vastlopers.

of je nou met gold,zilver,fun,enz werkt.

ik heb wel de ervaring dat ie steeds op dezelfde zenders

vast loopt?

met de fun heb ik de minste problemen.

maar wat wil je nou ook.

de humax is voor irdeto en ci modules ontworpen.

dus alles wat je meer kan ontvangen,heeft zijn nukken.

toch?

 
Ptje, als je dat wil is er maar 1 oplossing mogelijk, een echte ontvanger kopen.

Maar met een funcard en seca zenders blijf je het probleem houden.

Het is dan ook illegaal om met een funcard te kijken zoals je weet, de oplossing hiervoor zul je dus ook niet op dit board moeten zoeken zoals in de regels staat.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan