nog meer fake files!? Humax 5300 Allcam

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
M

Mike The Bike

Humax 5300 Allcam Jeg har IKKE testet den.

5300 to 5300 Allcam @ http://dicksat.tripod.com/files/index.html

Let vooral op de filedatum: mei 2001

Logisch dat PH ermee stopt met zoveel fake stuff op het board met allerlei mensen die claimen het ei van columbus te hebben uitgevonden.

Grtz Mike

 
Tsja, ik kan me de frustratie wel voorstellen.

* voor behoorlijke bedragen de +CAM erin zetten

* mensen die de Planet Hemp +CAM onder eigen naam stellen

* klakkeloos poolse-server files aanbieden als goed werkende 5300 of 5400 allcam enz. enz.

Anderzijds zul je altijd dit soort blijven tegenkomen.

Ik zou het juist ijzersterk vinden van Hemp om hier finaal maling aan te hebben; tegenover ieder persoon waar Hemp zich aan ergert staan misschien wel 10.000 mensen die het wel waarderen.

Op die manier zou een Microsoft bijvoorbeeld al lang haar deuren hebben kunnen sluiten.

Ik hoop dat Hemp er maling aan krijgt en zijn goede werk voort zal zetten.

c-ya !

Viewer

 
Planet Hemp kon van te voren ruiken , dat men hier commercieel geld mee kon gaan verdienen.

Om dan zomaar, iedereen die het niet voor het geld doet, in de steek te laten, vind ik niet de juiste keus.Maar ja, wie ben ik he.

Dit gedoe is altijd zo geweest en zal zo blijven ook.

Ping Ping word er altijd verdiend, over iemands anders rug.

Slechte gewoonte hebben mensen he.

wat doe je ertegen?

iedereen zomaar de schuld geven?

Nee zou je zeggen, maar PH, geeft dus nu wel iedereen de schuld hiervan. PFffffttttttt. Waarom?

Is Uli met zijn dvb2000 project ook gestopt ermee? Nee dus.

Maar ja, hij doet maar.

en bij de weg, er staat Wel een goeie +camXp tussen al die fakes op de pool.

 
@CAPTAIN PICARD 2001,

Oh ? ik heb ze zowat allemaal ge-download/-edit/-test/-upload maar géén van allen is de +CAM XP. Dolby Digital bij Premiere Movie 1 doet het bij géén enkele firmware.

Met welke modification-date is volgens jou de juiste ?

 
CP, ook Uli is diverse keren gestopt.

Laten we eerst eens afwachten of dit echt daadwerkelijk iets vast is van PH.

En ik zie het niet als in de steek laten, er is een goed werkende versie, dus iedereen kan vooruit, wat als ie er gewoon geen zin/tijd meer in/voor heeft?

Anyway, ik ben nog altijd van mening dat men niet moet klagen maar dankbaar zijn dat iemand zich zo ingezet heeft en gratis een goed produkt heeft neergezet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan