PiccardII Silvercard ....

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Al een hele tijd gebruik ik een silverkaartje met daarop de 3in1 files in mijn omgebouwde MM9500.

Dit alles naar alle tevredenheid.

Alleen het enige wat ik nog mis is een keyfile van Irdeto die je met PowerImport in Picbinedit in kan lezen.

Ik bewerk mijn kaart altijd met Picbinedit waarmee ik ook elke maand mijn nieuwe seca en viaccess key op de kaart zet.

Dit gaat namelijk enorm snel door de functie powerimport onder het menu Tools.

KeyFiles die je b.v. bij freeseka kunt vinden maar ook eigen logfiles laad je zo naar binnen en worden de keys keurig geupt om weer een maand verder te kunnen.

Mijn vraag is nu hoe zit dit met irdeto. ?

Volgens mij heb ik nergens een logfile kunnen vinden die ik hier in kan lezen wat eingelijk wel jammer is.

Wie heeft wel dit al gedaan en kan misschien enige uitleg geven ??

 
geen idee, wel ga ik eens experimenteren met die power import functie, kende ik nog niet.

thanks voor de tip.

 
Irdeto keyfile heb je toch niet nodig?

Nederland = altijd hetzelfde

Premiere= bijna altijd hetzelfde, bovendien kun je met Mlog een handelarenkey zoeken

ORF en Mediavision wisselen ook nauwelijks, bovendien werken de MK's dacht ik nog.

Stream wisselt elke dag, maar met af en toe een MK ook geen punt

En dan heb je nog Pink.. Daar heb je wel een HMK voor nodig, maar hoe interessant is dat?

Wat je wel eens kunt doen, is wat funcard 3-in-1 files her en der afplukken en daar kun je de keys ook uithalen, die zijn vaak erg recent.

Ik gebruik de funcard in de 3-in-1 en ik heb geen problemen met irdeto. Enige kanalen die echt elke dag wisselen zijn die twee stoute zenders op de Hotbird, maar das viaccess.

 
@Satslope

Je hebt natuurlijk gelijk dat je zegt dat irdeto geen problemen geeft dat is hier ook zo.

Maar omdat ik bezig was met het prg Picbinedit eens grondig te onderzoeken wat al zijn mogelijkheden zijn stuite ik dus op het hiervoor omschrevende. Vandaar mijn vraag.

@Fenzo

Zou ik zeker eens wat mee gaan proberen en niet alleen dat maar zitten nog veel meer mogelijkheden in dit prg dan je denkt.

B.v. ga zelf maar eens een script schrijven en deze gebruiken moet je eens zien wat je er allemaal mee kunt EDITEREN.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan