VOONIX PROGRAMMER

S

stiletto

Beste mensen,

Ik heb een hele tijd geleden een VOONIX programmer gekocht bij MSAT. Nu wil ik er bepaalde software gebruiken, maar deze loopt steeds vast . Op internet staat dat ik deze zogenaamde PHOENIX programmer met deze software zou moeten kunnen gebruiken, dit is niet het geval. Welke software kan ik het beste gebruiken.

Het moet software zijn waarmee ik .CRD files op een kaart kan plaatsen?

 
Ik heb dit even gemoved hier naar toe want dit hoort niet thuis in een irdeto ontvanger forum.

Dan om op je vraag terug te komen. Een phoenix programmer is een standaard programmertje werkend op 3.5 en/of 6mhz.

De meeste programma's kunnen gewoon overweg met een phoenix programmer zonder problemen.

Programma's als Cardhunter, Cardwriter, Cardwizard, Chipcat, piccard enzo hebben er geen problemen mee.

Je moet dan dus wel opletten of je phoenix programmer in 3.6 of 6 mhz mode staat indien je dat instellen kunt. De meeste programma's werken standaard in 3.5 mhz mode.

Verder is de bekabeling belangrijk en de gebruikte compoort. Com1 s een aanrader aangezien diverse proggies wel instellingen hebben voor com2 maar er niet op wensen te werken.

Voor de programmer is een gewone standaard seriele kabel nodig, GEEN zogenaamde null-modemkabel.

Als je dat gecontroleert hebt en je phoenix is nog altijd niet vooruit te branden, zou ik je adviseren contact op te nemen met de winkel waar je het ding gekocht hebt, want dan lijkt het mij dat hij niet helemaal in orde is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan