win xp en programmer

M

master28

Hallo, ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn met windows xp en het gebruik van programmer soft, set editors enz.

werkt dit goed onder xp.?? aangezien dos niet meer gebruikt word hiermee.

mvg marcel

 
@master28,

Absoluut géén problemen...mocht jij toevallig een tool gebruiken die in eerste instantie niet wil werken heb je altijd nog de compatibility-mode achter de hand.

 
@gizmo , bedankt voor je replay.

Een kennis van me heeft nl problemen met chipcat onder xp, de eeprom kan niet worden geladen, er komt dan een error, de message hierbij de foutmelding weet ik zo ff niet meer.

marcel

 
Van Chipcat 2.3 weet ik zeker dat die het doet onder WinXP (zonder compatibility aanpassingen overigens), dan zit er toch iets anders niet helemaal OK.

 
ok bedankt, dan zal ik zelf eens onder xp gaan testen dit weekend

 
de foutmelding die xp geeft bij het proggen van de eeprom is "setcommstate function failed"

denk dat er bij een library iets mist of niet compatible is..

Groet,

C4

 
even voor de duidelijkheid, chipcat 2.3 geeft die foutmelding, niet win xp ;-)))

Gr.

C4

 
@See4,

Zorg er wel voor dat de snelheid op 6MHz staat en dat er geen applicaties openstaan die van dezelfde com-port gebruik maken.

 
de foutcode die chipcat gaf, bij het proggen van de eprom is foutcode win87

 
Zelf heb ik al een tijdje zitten prutsen met chipcat 2.3 en xp en krijg dezelfde commstate error als hierboven.

De win98 emu mode is geen oplossing (zelfde fout)!

Ook icprog1.04a doet voorkomen dat het werkt, maar helaas.

Zelf gebruik ik een MasterCRD2_LC en icprog1.04a om mn piccard v1 te erasen. Icprog1.04 zegt dat de chips erased zijn maar er gebeurd in weze niets.

Met win 98 trouwens geen problemen op dezelfde pc!

uitleg programmeren van piccard met MasterCRD(2_LC)

http://www.geocities.com/dingycpx

Florisz

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan