Duck stopt ermee

T

Toedeloe

Zojuist de volgende mail gekregen:

I stop updating the duckfiles site due to a lack off time.

Thanx to everybody who have supported me this last year.

regards Duck

Jammer, was best wel handig dat je elke keer een maitje kreeg als de url veeranderde.

 
Het leuke van deze hobby is toch zelf iets vernieuwen/veranderen/maken. Dus voor de echte hobbyisten is er zeker een leven na Duck.

De anderen ja....die moeten maar eens zich echt gaan verdiepen in de hele materie of een abootje afsluiten dacht ik zo.

Overigens wil dit niets afdoen voor de toewijding waarmee Duck zich al die tijd heeft ingezet.

 
ik dacht dat duck al een poos geleden gestopt was, ik meen mij in ieder geval ergens zo'n bericht te hebben gelezen.

Maar ach, "who need Duck anyway"

 
Hoi,

Tja...toch jammer...

Voor 0019 is de oplossing inderdaad logisch, echter voor veel van de andere idents ben je toch vaak afhankelijk van de een of andere site om je info vandaan te halen....

HELAAS.....

Groetjes,

Erik.

 
ja duck en wie zal er nog volgen ?.

Zo word de lijst van satlinks weer korter en op termijn zal er dus niks meer zijn leuk voor de nieuwelingen die met deze hobby beginnen .

Maar niks aan te doen ik heb veel respect voor duk en al de inzet om zijn site steeds up to date te hebben gehouden maar een ding is zeker een site hebben is veel werk ;

 
Kan freek er weer een streepje bij zetten. Gelukkig kunnen we nog terug vallen op de Donald Duck

 
Ja, toch is het wel jammer dat ie stopt, maar ik begrijp hem wel, het is enorm veel werk zoiets continue up to date te houden en dan alsmaar servers zoeken om backups te hebben indien je steeds offline gehaald wordt.....

Duck, bedankt voor je bijdrage aan het satellietgebeuren!

 
Heb toch best veel aan Duck gehad, altijd leuke files en eigenaardigheden.

Wie volgt (met een nieuwe site)

groeten

Skybobo :)

 
Aangezien de onderstaande posting op het forum van Duck staat kan ik hier de link niet posten, maar ik vind'm zo goed dat ik een copy/paste hier wel gepast vindt.

:) :) :)

CU

Red

Freek v.d. Engel

Den Haag, 8 november 2001

betreft: W.W. aanvraag Freek v.d. Engel

Geachte heer Duck,

Tot ons wendde zich dhr. F.H. v.d. Engel, bedrijfsjurist Canal Digitaal met het verzoek tot aanvraag van een werkloosheidsuitkering conform het gestelde in de wet sociale voorzieningen.

Teneinde het verzoek van bovengenoemde client in behandeling te kunnen nemen en te kunnen honoreren graag enkele gegevens ter verificatie;

Onze client geeft te kennen per medio november 2001 geen werkzaamheden meer uit te kunnen voeren gezien het toekomstig voornemen van beeindiging bedrijfsactiviteiten duckfiles.

Daar client niet in loondienst is van uw organisatie wensen wij een schriftelijke bevestiging binnen 7 dagen na dagtekening dezes uwerzijds.

Indien u kunt bevestigen dat het stopzetten van uw activiteiten rechtstreeks gevolgen heeft voor onze client kunnen wij deze de uitkering van 80% van het laatst verdiende salaris (tot het maximale dagloon, in casu circa fl. 280,=) toekennen en op voorschotbasis uitkeren.

Voldoet client echter niet aan de wettelijk gestelde zogenaamde "13 uit 26 weken eis" zal een beroep gedaan moeten worden op de hardheidsclausule en een sociaal plan van Canal Digitaal in deze opgesteld moeten worden.

Vetrouwend op een spoedige afwikkeling uwerzijds, verblijven wij,

met de meeste hoogachting,

Mr. D. Duck

Freek van den Engel

Beste meneer Duck,

Wilt u alstublieft als de sodemieterij een antwoord aan het GAK sturen, waarin u e.e.a. bevestigd? Mijn vriend heeft mij namelijk ook al de deur uitgezet, nadat ik onze Philips ontvanger van nieuwe software heb laten voorzien, zodat we Taquilla XY niet meer kunnen zien :-(

Het gevolg is, dat ik reeds enkele weken in ons magazijn moet slapen, dat nog vol ligt met onverkochte smartcards (45 pallets) en onverhuurde kabel-decoders. En ik kan u zeggen, dat is geen pretje, vooral omdat onze helpdesk buiten werktijd (en men werkt daar maar van 11 uur 's morgens tot 1 uur 's middags) de telefoon doorschakelt naar het magazijn en ik dus steeds wakker gehouden word door de telefoon en al die bandrecorders (ons telefoonsysteem konden we goedkoop in polen op de kop tikken) die verkondigen dat de beller 'nog een ogenblikje geduld' moet hebben.

Dus meneer Duck, mijn excuses voor de boze emails die ik u heb moeten sturen, ik ben ook maar een loonslaaf, het moest van m'n chef.

Ik hoop dat u de ernst van deze situatie in ziet, zonder uw medewerking zal ik weer naar het buro van rechtshulp moeten om daar de armlastigen weer van juridische ondersteuning te moeten voorzien en daar heb ik echt geen zin in. Zeg nou zelf, ik had het toch zo leuk voor elkaar, beetje koffie drinken, af en toe een mailtje en mijn dag zat er weer op, kon ik weer naar Hugo, snel Taquilla XY kijken. Dat waren nog eens tijden, snik.

Nog een klein verzoekje, mocht een en ander nu achter de rug zijn, wilt u mij dan in iedergeval wel de keys van Taquilla doorsturen, eventueel is Kiosque 8 ook wel goed, ik moet nog kijken of ik op de zwarte markt nog gauw een humaxje kan confisqueren, als het er maar geen een is die niet gepatched kan worden anders zit ik mooi in de knoei. Mag ik u daar eventueel nog eens over bellen, u heeft wel connecties bij het humax team denk ik, zodat ik in iedergeval mezelf nog een beetje kan bedruipen.

Al vast bedankt!

Freekje (u mag wel freekje zeggen hoor, meneer duck!)

 
Hahahahaha.... ik vind hem in elk geval harstikke goed, vooral dat stuk van "buiten werktijden (tussen 11 en 13.00) en het doorschakelen van de telefoon naar het magazijn.:tong:

 
@Red, Hihi errug gaaf stukje...

@Freekje, als je rustig wil slapen moet je gewoon de schakelaar van die franse kast op FTA zetten, dat stopt dat poolse apparaat vanzelf... ;)

 
Aangezien hier bij mij de ontvanger voor 98% van de tijd op Discovery channel staat ben ik al tevreden als ze enkel die zender op FTA zouden zetten ...

CU

Red

 
duck will be kwak.

las net op zijn site,dat ze misschien een doorstart maken.

hij zal toch niet bij sabena werken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan