MTV Nederland

  • Topic starter braamsluiper
  • Startdatum
B

braamsluiper

Ik begrijp niet goed waarom er wel MTV Hits en VH1 te bewonderen is via het Nederlandse C+ boeket en geen MTV Nederland.

Is er geen programmaraad bij de satellietprovider??

Zelfs een kabelboer heeft nog een programmaraad.(niet dat deze wat voorstelt hoor....maar ja, het idee).

Gelezen in Veronica Satelitte dat ook Kindernet (nu nog net 5) verkocht is aan MTV (Nederland) en zelfs TMF is in MTV handen. Om de jongeren tegemoet te komen zou ik maar gauw MTV in het Nederlandse pakket plaatsen.

Want de jeugd heeft de toekomst.............

vr.gr.

Braamsluiper

 
MTV H zit op de hotbird en niet op astra, terwijl de meeste alleen een schotel op astra hebben. Bovendien is die alleen cryptoworks maar dat kunnen ze wel aanpassen.

Het zou betekenen dat ze die zender dan ook op astra moeten doorgeven (net zoals MTV CE, F en S) en dat kost (binnenkort)Euro's..

 
Hmm, ik heb zojuist bedacht hoe we de werkloosheid uit de wereld kunnen helpen.

We richten voor elke provider in de wereld een programmaraad op.

Dat moet toch wel te doen zijn voor die paar duizend zenders, toch?

Beste Braamsluiper, ik denk niet dat er ooit een programma raad komt voor sat.providers, gewoon omdat dat niet te doen is lijkt mij.

Maar wie weet, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

 
Ik vindt het sowieso achtelijk dat er een MTV nederland is, vroeger was er alleen een MTV europe, en juist nu Europa steeds meer 1 wordt gaan ze het afsplitsen.

 
Tsja, zit wat in, alleen stations als MTV richten zich natuurlijk wel op "jong" publiek. zeg maar zo tussen de 10 tm. 16 jaar.

Die verstaan en spreken doorgaans (behalve scandinavie en nl) geen engels, en moeten dus (wil je plaatjes verkopen) wel in moederstaal worden bediend.

MTV is nu eenmaal een commerciel station, en deze bestaan maar om 1 reden, nl. de centjes. ze willen er met zo weinig mogelijk moeite zoveel mogelijk verdienen.

Puur een commerciele overweging dus, al zal men dit natuurlijk bij de desbetreffende stations niet zo stellen.

Oh ja, en die paar schotelaars in nl. die geen mtv nl. kunnen kijken ?? Als deze markt interessant genoeg wordt omdat er veel schotelaars zijn dan komt het vanzelf wel in het pluspakket. Kwestie van kosten / baten.

Peter.

 
MTV Holland is ook gedoemd om in zeer korte tijd te verdwijnen. MTV heeft namelijk een meerderheidsbelang verworven in TMF na de verkoopmanie van VNU om weer wat kranten over te nemen.

TMF zal dus de Nederlandse MTV worden voor een jongere doelgroep en de oudere doelgroep, welke toch al engels kan horen, moeten het met de Europeese MTV gaan doen

 
Ik wist niet dat MTV H de Nederlandse MTV was. Maar: who cares. Met name de Nederlandse MTV is wel zo allejezus slecht dat ik werkelijk de eerst nog moet tegenkomen die daar iets positiefs over te melden heeft (oproep !!). MTV Hits is al stukken beter. Tegenwoordig kijk ik ook veel naar M6 Music, ook heel leuk.

 
Prachtig al die meningen, toch vind ik dat wanneer themakanalen als Discovery en N.G.C het Nederlandse satelliet boeket interessant genoeg vinden om met C+ een contract aan te gaan het ontbreken van MTV (Nederland) zeer opvallend is.

Ik heb het niet over kwaliteit hoor. Ben zeer tevreden met het overige aanbod.

Toen echter mijn dochter eergisteren de MTV awards (ofzoiets) wilde kijken moet ze toch maar mooi naar een vriendin in de grote stad waar kabel ligt!!! En dat is waarom jongeren dan weer zeggen: satelliet trendy mmmm, Ze zeggen dat ze alles hebben (via sat.) maar MTV is er niet.

Sta je weer te klooien met MTV Duitsland.

Inderdaad, wat een geldverspilling, al die MTV kanalen voor Frankrijk en Spanje en Italie etc.

Gewoon 1 x MTV Europe met teletekst ondertiteling (zoals Travel channel) en klaar ben je. En dan de Spinn offs erbij zoals MTV hits en Base!!! De jongeren klagen dan niet meer. Behalve de fans van Cartoon Network.

Tja, plus pakket of niet. Kabel of schotel.

Canal Digitaal heeft volgens mij gewoon de helft vergeten. ( En dan haal je ook minder mensen over de streep om te gaan schotelen) Alle reclame ten spijt en dat terwijl de satelliet tv 1000 x leuker en beter is dan de kabel.

Groeten

Braamsluiper

 
Ik vindt het ook belachelijk dat een zender als MTV holland niet in het Canal digital pakket zit.

Scooby Doei

 
Het is ook wel eigenlijk bvelachelijk, maar het draait toch omde muziek, niet om dat belachelijke commentaar??

Laterzz,

Flup jr

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan