rehtec settings niet meer te downloaden ?

J

JB

Was op de site van rehtec en daar kan ik de zenderlijst niet meer downloaden. Ze praten over een dailer voor isdn of adsl. Moeten we nu gaan betalen hiervoor. Of zie ik een link over het hoofd.

JB

 
Ja, Rehtec maakt zich minder populair op dit moment.

Ik heb ook een mooie settingslijst op mijn site staan, met alle settings voor draaibare systemen, en de ecm-settings voor Amon-cams.

 
Ja daarom had ik hem even geedit zodat ie er ook als werkende link kwam te staan.

 
thanks black tiger. heb het zelf ook even geprobeerd maar ik had geen toegang om het zelf te doen...

greetings opeltje

 
We zullen dat eens moeten testen, als het goed is moet elke gebruiker 3 minuten de tijd hebben om zijn post te kunnen editten, daarna gaat het niet meer.

Het was op 2 manieren op te lossen, ofwel een spatie zetten tussen de : en de h van http ofwel onderaan een vinkje zetten bij "disable smilies in this post" :)

Maarja, daar heb je weinig aan als je niet editten kunt, we gaan dit zeer binnenkort eens testen om te zien of de instellingen wel goed staan.

 
tja ik heb de url's geplaatst met knippen en plakken en daarna de posting geplaatst. na dat ik weer op de posting keek (automatich gebeurt) zag ik dat het niet goed was gegaan en wou de posting editten . dit was zeker binnen 3 minuten. mischien ligt het wel aan mij. we houden het in de gaten......

greetings opeltje

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan