VP2-ATM 1.02

Z

zoekende

Allen,

Is het mogelijk met de VP2-ATM 1.02 van Ome Willem een funcard te proggen voor mijn Humax?

Wat zijn dan de jumper settings, uitgaande dat de eeste jumper het dichts bij de schakelaar zit en de tweede dus het dichts bij de kaarthouder. Heb het reeds geprobeerd met Pony, Picb, Cardwriter. Alles echter zonder succes. Moet me behelpen met m'n goldcard.

Zoekende

 
Bij mijn weten heb je een VP20 nodig om een funcard te proggen, een VP2 kan dat niet voor zover ik weet.

 
Ik heb een vp20 1.03 versie,dus die van jouw is een voorloper hiervan maar wel met de atmel jumpers.Zit er ook nog een jumper op voor de 3/6 mhz schakeling op?

Als de progger atmel aankan zie ik niet in waarom die geen fun kan proggen probeer de combinatie ponyprog voor de atmel en cardwriter 1.70 voor de eeprom eens.

Stuur anders eens een mailtje naar Willem dan weet je zeker.

 
Ja, dat zou kunnen maar volgens mij was die jumper bedoelt voor de Atmel 2323/2343 en niet voor de 8515... maarja, proberen kan ie altijd.

 
Volgens mij gaat het ook niet met de vp20, ik gebruik zelf de apollo en die gaat als een speer.. Ik had uit betrouwbare bron dat het niet zou kunnen.

 
Smurf,

Het gaat wel. De twee jumpers plaatsen vanaf de compoort. Nu kan je een Funcard proggen met Chipcat. Als file gebruik ik Boris. Mocht je nu de eepromfile op nieuw willen proggen, dan moet je eerst je kaart erasen met Cardwriter. Misschien omslachtig, maar het werkt wel.

Zoekende

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan