PPV kletspraat??

B

braamsluiper

Hoi,

Gelezen op de internet site van Canal Digitaal Nederland dat men voor het einde van dit jaar een nieuwe dienst zou opstarten via de satelliet.

Het betrof P.P.V. (Pay per Vieuw). Nu is het inmiddels alweer half November en er is nog niets verder bekend gemaakt over deze nieuwe dienst(en).

Vraag me nu af of het kletspraat was van C.D.S. of dat het echt een serieuse "nieuwe" optie wordt voor de satelliet kijkers alhier.

Ook hun toegezegde optie " radio Music Choice" een reclameloze nonstop thema radio dienst voor toppakket klanten is er nog steeds niet en mag dus zo langzamerhand naar het rijk der fabeltjes verwezen worden.........

Zelf ben ik echt een voorstander van een stevig tv en radio pakket voor Nederlanders via de satelliet en vind het dan ook jammer dat er zo laks met dit alles wordt omgegaan.

Groeten,

Braamsluiper

 
Reclameloze radio? Hmmz.. zal wel uitblijven dan, want eerst maakten ze ook reklame dat je bij hun fijne filmkanalen kon krijgen en dus geen reklame, en wat blijkt? Niet onder de films, maar wel tussen de films door wordt er reklame uitgezonden, betalen de mensen daar filmabbo geld voor? Tssssk..... ze moesten zich schamen.

PPV zullen ze misschien nog wel opzetten, daar kunnen ze weer extra geld voor tellen, dat is verdienen over de rug van de klanten dus dat zullen ze waarschijnlijk niet nalaten, ze hoeven er immers ook geen service bij te bieden (niet dat ze dat kunnen maarja....).

Conclusie: Geen service nodig, wel geld vangen, dus doen! (Aldus denkt C+).

 
Ik heb eens een brief geschreven naar C- , toen nog Multchoice, over het gebruik van reclame. Ik kreeg toen als antwoord dat er hierdoor meer geld binnen kwam waardoor er betere films aangekocht konden worden.

Later ben ik overgestapt op satelliet met inmiddels C- en zie ik weer reclame. Hier baal ik van omdat dit betaalde TV is. Bepaald niet goedkoop voor het aanbod.

Ik dacht dat het een poosje weg geweest was, maar zeker weten doe ik het niet omdat ik er zelden naar kijk.

Groeten,

Dirk

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan