UDSB???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wou ik hier nog ff op reageren. Ik dacht een tijdje geleden hier (en op s4a) gelezen te hebben dat er enigzins weer enige toenadering werd gezocht tussen de 2 boards, en nu moet ik toch weer lezen '100% kindergarten free' en 'absolutely Toxic([Q]) free'...

Worden we nou nooit eens volwassen? Stop nou toch eens met al deze onzin en steek de energie gewoon in de hobby. Dit geldt trouwens voor beide partijen (wie de schoen past trekke hem aan). Ik, Toxic[zonderQ], ben met beide boards zeer tevreden, en hoop ook dat ze beide nog een lange tijd zullen bestaan. Het moet toch mogelijk zijn dat de 2 boards naast elkaar kunnen bestaan zonder elkaar elke keer maar weer dwars te zitten. Als men een 'betere wereld' wil moet men nou eens ophouden met die uitlokkende praktijken.

Jullie hoeven het hiermee niet eens te zijn maar zo denk ik erover tenminste.

Greetz,

Toxic

 
Kan ik je wel antwoord op geven.

Op Satellitefun is er geen "Toxic free" te vinden, dus wat dat betreft is je reactie enigszins onterecht.

Maar wat betreft het logo, ik vond het zelf wel grappig.

Kijk wij maakten de udsb overal bekend, ook op s4a en wat gebeurd er? Het wordt daar door de admin zeer achterdochtig op gereageerd en gelijk de grond in geboord, doordat zelfs het officiele logo wordt aangepast door die tekst erbij te zetten. Ik kan me nog verhalen herinneren van toen iemand dacht dat iemand een soort stijl van s4a had overgenomen, ik wil je de verhalen besparen.

Wij geeft dan hun het recht om ons logo te bezoedelen zonder enige reden?

Ja bijzonder kinderachtig, ben ik met je eens.

We hebben het even rust gegeven, maar opeens kwam iemand met dat Toxic-free logo'tje, ja en toen konden we het dus niet laten een grappigheid terug uit te halen. Je kunt dat kinderachtig noemen, maar wij hebben er wel goed om gelachen. Verder denken we ons hier niks bij, heeft niks met uitdagen te maken, maar gewoon een olijke reactie op deze manier (zonder ruzie te maken of uit te lokken of iets de grond in te boren middels een posting) op het ongeoorloofd wijzigen van ons logo.

Ons=UDSB.

Overigens las ik in je bericht "weer enige toenadering werd gezocht tussen de 2 boards" ik neem aan dat je Satellitefun en s4a bedoelt? Zoja, dan heb je het mis. Er is geen sprake van toenadering, van geen van beide kanten.

De ene kant wilde weer met een schone lei beginnen, en wij zijn daarop als reactie ietsiepietsie toegeeflijker geweest met onze regels, maar toenadering... nee... wil ik het absoluut niet noemen, daar is te veel voor gebeurd in het recente verleden en voordat er eventueel van voorzichtige toenadering sprake kan zijn zullen we toch vele maanden verder moeten zijn en dan mag er al in die tijd niets vervelends zijn voorgevallen.

Het ons uitdagen d.m.v. het aanpassen van het UDSB logo zal dus zeer zeker niet ten voordele worden gerekend.

 
Ik zei ook niet dat het 'Toxic free' logo hier te vinden was, maar dat ik het tegenkwam, toevallig bij de club waar jullie je hebben aangesloten cq samen hebben opgericht, wat dus uiteindelijk ook betekend dat jullie board 'Toxic free' is (nou ja... ik ben er nog :biggrin:). Ik vond het in eerste instantie ook erg grappig hoor, een goeie tegenzet is nooit weg :), maar het zet denk ik toch weer aan tot een volgende tegenzet (ik hoop het niet maar je kunt er denk ik wel op rekenen). Ik wou er alleen maar mee zeggen dat de hobbyist die (met veel plezier overigens) beide boards bezoekt constant weer wordt geconfronteerd met de 'vete' tussen de boards, en DAT vind ik erg jammer. Nu kunnen jullie wel weer zeggen dat het weer door de andere partij is begonnen, maar daar schiet je niets mee op denk ik. Laat dan de andere partij maar gewoon is zijn sop gaarkoken, m.a.w. reageer er gewoon niet op (hoe aanlokkelijk het ook is).

Wat betreft die 'toenadering', dat heb je beter verwoord als ik ff kon neerzetten, maar dat bedoelde ik er dus mee. Dit is het laatste wat ik er over wil zeggen, ik ga weer lekker bezig met de hobby (daar is het immers allemaal mee begonnen) :)

Greetz,

Toxic

 
Oke, maar van de confrontatie met de vete is geen sprake vind ik persoonlijk.

Het is als grappigheid bedoeld en wat ons betreft houdt het daar ook mee op.

Mijns inziens kan men pas spreken over het confronteren van de users met de vete als er weer over en weer openlijke postings gedaan worden, dat is niet gebeurd en zal ook niet meer gebeuren.

Zie de logo'tjes dus als een lolletje (doen wij ook) en verder weer fijn door met de hobby.:)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan