NOKIA 9500 nu kijken zonder cam en kaart

X

xgabox

Van onze Italiaanse collega's / entertainers,,

Come vedere sul Nokia 9500 senza Wa*er e senza Cam bay nicola

*hoe te kijken op een nokia 9500 zonder cam en kaart ,,door nicola

1) Estrarre la CAM>>>>>>>>verwijder de cam

2) Estrarre La Wa*er>>>>>>>>verwijder de kaart (wafer)

3)Accendere il dekodere>>>>>>>start de ontvanger

4) Selezionare RAI 1>>>>>>>>>>>kies Rai uno

Si vede senza Wa*er e senza Cam.>>>zo kijk je zonder cam en zonder kaart

Ciao a tutti.

groetjes iedereen.

lachen kapot man!!

ik pis in mio pantalones...!!

een humor die ITALOS.......... ! :)

 
Hmm zit op m'n werk maar wil het toch alvast ff weten.

Wat is er dan allemaal te zien ? Alles wat Irdeto is of ook Seca etc ?

Baai

Ron

 
Die grap had ik ook gezien ja.

Pong, je bent toch niet serieus hoop ik.. lees eens goed ;)

 
Fock, ben niet scherp vandaag. Tveel besprekingen gehad.

Eh... RAI Uno is FTA ???????

O nee nou wordt ik zelf eens de dombo

Nah eigen schuld.

Nagel me maar aan de schandpaal. Waar kijk ik over heen ?

 
Dit lijkt een beetje op dat verhaal van die olifant in de koelkast.

zelfde nivo ongeveer.....

maar dit kan volgens mij ook met andere ontvangers toch???

hehehehehe

 
Op welke satelliet moet je schotel gericht staan om Rai uno fta te ontvangen?

Heb je er geen speciale lnb voor nodig?

Moet je ontvanger ook aan staan of kan het op de stand by stand?

Zijn toch clevere jongens die Italianen!!!!!!!!!!!

 
niet echt een speciale lnb nodig,,

wel handig er een pizza aan te hangen dan herkend ie als je een draaibare opstelling hebt makkelijker de italiaanse satelliet.

het beste is ook de ontvanger in st,by positie te laten zoeken ,met een zgn positoner extender deze kan em dan laten zoeken op 365 graden oost....

en als je dan links kijkt van de ontvanger ,zie je rechts niets !!

jaaaa ,Italos zijn dan clever,,,, wij kunnen er ook wat van.

zo ..ik ga gauw weer mijn CI van mijn srx200 proggen.(16kanaaltjes)

 
Laat die cam er toch maar in zitten want volgens mij doet zelfs FTA het niet meer als je die cam er uit haalt.:biggrin:

 
Nou die opmerking van inplaats van een kop een pizza te gebruiken heb ik ter harte genomen. Dit ook al omdat een goede kennis van me dit hier refelecteerde, maar ik zal ff mijn ervaringen hier laten weten want anders moet iedereen het zelf gaan proberen.

pizza naturel geen beeld

pizza ham kaas beeld was blokkerig

pizza met ananas en kaas beeld was redelijk echter

geen geluid

Zo kan ik uiteraard nog ff doorgaan maar het is beter als ik het beknopt houd. Bij deze dus de eindconclusie

Je dien de pizza te nemen met salami die blijkt het best te reageren. En welke combinatie of je eigenlijk ook neemt, als er geen salami op zit dan werkt het niet. Dus...........

Nog een extra tip; Je dient bij het ophangen van de salami pizza ervoor te zorgen dat je er iets bovenhangt, want het blijkt bij regen dat de salami eraf spoelt. Ik heb toen geprobeerd of mijn vrouw ze vast wilde houden (die ronde schijven salami) maar die was het sávonds om 22.30 al zat. Vastnieten hielp ook niet dus advies is echt bak de salami er goed vast in en hang er iets boven zodat je een afdakje krijgt, en je zal zien dat het geheel goed werkt.

Ik weet eigenlijk niet of dit wel in de kletspraat mag want het is eigenlijk weer een nieuwe methode die vrij nieuw is en dan schrijf je de ervaringen eigenlijk in een besloten board.

Maar goed ik wilde dit toch wel met jullie delen want dat scheelt je het kopen van veel pizza's. ja toch

Zo nu is het even genoeg en ik wens jullie veel succes. Ik moet nu eerst ff de eethoek uitlaten want die moet drukken.

suc6

ps. er gaat niks boven een goed gesprek!!!!!!!!!!!

 
Laatst bewerkt:
Heb de opstelling van Smurf geinstalleerd en het werkte prima met de nadruk op werkte want na een halve dag geen beeld meer.

Na een grondig onderzoek ingesteld te hebben kwam de oorzaak boven water,de muis had de halve pizza (salamie) op te hebben gevroten dus die moet ik nu eerst vangen om weer naar mijn favoriete zender Rai uno te kunnen kijken.

Iemand nog sugesties?

 
Werkt het nou ook als je die muis voor de pizza hangt?????

Ja ik weet wel dat dit bij wet verboden is maar ja een mens wil ook wel eens wat.

groeten,

Zeeman.

p.s. @Goto, vandaag weer een klein stapje verder met de schotel.

 
hahahaha dat wij elkaar hier weer treffen he da's appart, trouwens waar blijft die wiskey toch die je maakt ik mocht het toch proefen?????????? maar goed luister je kan inderdaad inplaats van een officiele kop ook de muis voor in de ronde ring draaien. Echter dien je der een extra vulring bij te zetten want anders zou de muis eruit kunnen en da's niet de bedoeling. Draai het geheel hard en stevig vast zodat de muis er dus niet uitkan.

Let echter op!!!!!!!!!!!!!!! BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!

je moet een goede muis uitzoeken, met de goede genen want anders ontvangt die de signalen niet. en je moet hem met de kont naar de hemel laten kijken en zijn snuit richting schotel. dit i.v.m. de inval van de straling..

dit moet je lukken

 
Grmpfz.:[

Ik kan het nog altijd niet gebruiken, na een hele dag werken ben ik nu er achter waarom ik Smurf zijn opstelling niet gebruiken kan.

De eerste opstelling vond ik zo lekker dat ik die zelf maar heb opgegeten voordat ik hem aangesloten heb. Maarja.. het werkt nu met de tweede schotel ook nog altijd niet.

Zijn schotels zijn voorzien van Pizza 2.0 en die kun je niet aansturen met diseqc 1.2:(

Buiten de genen moet je ook nog opletten, er blijken een aantal versies muis te zijn, en bij de Polen stond er zelfs een met het rat-trojan erop dus uitkijken als je de muisversie gaat omproggen.

Naja... dan maar weer mijn oude systeem opzetten voorlopig.:)

 
aantal versies muizen??

WAT EEN ONZIN.........!

gewoon 1 soort gebruiken..

DE OPTISCHE MUIS ..........!!

hier geen problemen gewoon beeld,hoor!?

____________________________________

( >> we don't drink tea......,we smoke it...!<<)

 
Ja jij hebt makkelijk l*llen.

Mijn ontvanger heeft geen optische uitgang, daarnaast kosten die optische muizen nogal een beetje, en er zijn ook mensen die niet goed met de optische muis overweg kunnen omdat je dan toch al wat geleerd moet hebben van digitale Pizza.

 
Als je goede kabel wilt gebruiken, gebruik dan wel spaghetti van GEHARDE tarwe, kost wel wat meer, maar de kwaliteit is er ook naar!

Ik had laatst een B-merk bij de K*nm*r weg, maar daarvan bleek de dempingfactor veel te hoog te zijn, doordat de spaghetti veel te zacht gekookt was, je bent dus gewaarschuwd.

 
Sorry jongens ik ging ervan uit dat iedereen op de hoogte was van de bekabeling. uhhhhhhh ja als je der ook zoveel ervaring mee hebt dan worden sommige dingen al snel automatisch maar goed.

Luister gebruik gewoon de kabel die denktenk vermelde, maar let echter wel op dat de aansluiting op de muis perfect verloopt.

Neem dus een aansluiting die niet al te groot is want hij dient precies aangebracht te worden in zijn achterste (reed,kont,anus)

Bij het inbrengen van de kabel zal de muis eerst drukkende bewegingen laten zien maar gewoon doorzetten op dit geheel en breng het geheel in

De graden dienen ongeveer te zeer want de muis zal draait in het beginstadium nogal met zijn bips.

verder is alles eender dus

weederom suc6

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan