ALL_PPV patch voor alle Philips modellen

M

M_Z

Nu is er ook voor de oudere modellen een All Ppv patch beschikbaar. Helaas moet hiervoor een Oslink gebruikt worden. Dit geldt alleen voor de DST5816/03 die de basissoft DSI185 gebruiken.

De hogere modellen (dus vanaf de DST5816/13) en de DSX6073 en DSX7071 en DSX7072 modellen kunnen eventueel serieel gepatcht worden. Eerst de firmware uitlezen en de DSX/DSI string opzoeken. Want als je het fout doet is ie dood (en kan je alleen met een Oslink het apparaat weer tot leven brengen).

Meer info volgt...

 
Versie 2 nu op mijn site, met e-toets werkend op alle kanalen en FTA kanalen zonder kaart.

Super van H2DeeToo!

 
Hoe werkt dat precies?

E-toets betekent de kanalenlijst, werkt die nu altijd??

En PPV, nog steeds vanuit menu4-1 of gewoon ook op alle kanalen?

 
E-toets werkt op alle kanalen, zonder Multi-Epg. Info toets werkt ook op alle kanalen (mits ondersteund). Epg-toets werkt niet.

Wel nog steeds via Menu 4-1 (tweede regel) de PPV provider kiezen.

 
Versie 2 nu ook voor DSX6071 modellen te downloaden.

En als je het snel wilt kunnen doen, heb je een Oslink nodig. Ook hierover vind je info op mijn site.

 
Originally posted by M_Z E-toets werkt op alle kanalen, zonder Multi-Epg. Info toets werkt ook op alle kanalen (mits ondersteund). Epg-toets werkt niet.


Wel nog steeds via Menu 4-1 (tweede regel) de PPV provider kiezen.
hi

Bedoel je dat de EPG niet werkt op buitenlandse of helemaal niet?

 
Epg werkt helemaal niet met deze AllPpv versies, i.v.m. attacks, maar ook om de info-toets op alle programma's te kunnen laten werken moet de epg uitgeschakeld zijn.

 
He hoe zit het met die os-link modules? Ik heb op de mailing lijst ingeschreven maar nog niks gehoord. Wel dat ze ergens te koop zouden zijn. Ze zijn NU aan het uitzoeken WAAR. Ik ben er ook een aan het bouwen maar dat schiet niet erg op.

 
Als je in mijn mailinglist zou staan, heb je eergisteren post van me gehad.

Ik geef hier geen commerciele link naar de verkoper van die Oslink!

Jij krijgt hem van mij via PM.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan