Probleempje

F

flup

Ik zit wel eens op de Charoom #satlounge, dat doe ik via IRCcity,

Maar sinds ik ADSL heb kolm ik er niet meer op, iemand enig idee wat het probleem is???

Thnx,

Flup jr

 
probeer het eens door je firewall uit te zetten, krijg je dan wel contact dan moet je de instellingen van je firewall controleren. als je alle poorten dichtzet voor inkomende data kan je inderdaad niet chatten. heb hetzelfde ook gehad.

Peter.

 
Ja daar moet ik nog naar kijken, maar het was al laat, firewall uitzetten is geen optie, firewall aanpassen wel.

Zal even kijken hoe ik het bij mezelf gedaan heb en het dan remote aanpassen.

Maar dat zal iets voor vanavond later op de avond worden, denk ik.

 
Ohja, je kunt eventueelproberen via onze chatlink op http://www.satellitefun.org op de satlounge te komen, meestal werkt dat ook.

Anders even naar irc.irccity.nl gaan daar is ook een java chaplet naar de irc server, dat is een leuke optie als tussenoplossing totdat ik de firewall aangepast heb.

 
Kan ook, maar dan kom ik niet mer op mijn eigen chatboxen........:sad:

Maar ik ga wel ff naar satlounge via de gegeven link.

Thnx,

Flup jr

P.S. het licht dus gewoon aan de firewall???

 
Yep, en als het goed is moet het nu wel lukken, ik heb de juiste poort voor IRC open gezet net voordat ik mezelf buitensloot door de firewall te herstarten.:biggrin:

 
P.s. Dit soort vragen kun je me beter gewoon via email vragen of via icq, dus de dingen die met de firewall te maken hebben, en de zaken die je tegenkomt die nu niet werkten maar op isdn eerst wel, want dat zijn allemaal zaken die met de server en de firewall te maken hebben.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan