ACS 1.6 adressen?

S

Satslope

Ik heb hier een oude acs1.6 (pink+ maar abo is opgezegd)

Met welk progje haal je daar de HMK uit???

En wat zijn de adressen voor plainkey schrijven? Vroeger stonden er wel lijstjes op internet. 1.6 heb ik verder nooit gehad.

(adressen zijn gelijk aan 1.4 dacht ik)

 
Er bestaan verschillende ITA proggies die de hexmaster van 1.6 of 1.8 er in ongeveer 20 minuten uit bruteforcen. Het is al weer een tijdje geden maar ik zal eens in mijn ZIP archief kijken. Stonden op Digital Free Sat. Misschien is daar nog op een oude site wat te downloaden.

MTB

 
ik kan me er vaag wat van herinneren dat het onder andere

heel goed ging met Cardwizard 1115

daar was ook een speciale uitgave van,voor ook de toen lastige acs 383/384 kaarten

mocht het allemaal niet lukken ,satslope, dan zoek ik nog wel evenn in mijn archief.

maar wellicht heb je em toch zelf

hexmaster extracten.

 
Bedankt! Ik heb inmiddels ook via irde4free wat gestuurd gekregen.

De adressen weet ik nu.. Van de 1.2 wist ik ze wel, maar een 1.6 heb ik nooit gehad.

De HMK is in principe waardeloos omdat het abo is opgezegd maar in dit geval wel interessant omdat je dan zelf je keys erover kunt coderen (met sig). En dat schrijft lekker snel ;)

CW1115fix2 die kan geen HMK uit de 1.6 halen lijkt het. Maar misschien moet de timing anders staan in dat algo-tabblad.

Met 1.2 ging dat perfekt.

Wat me trouwens opvalt is dat er nog veel foute "crds" rondhangen die aan het eind 5F CC adr. byte byte sig hebben.

Dat moet gezien het aantal bytes 5F 03 zijn.

Bij de 1.2 gebeurde er het volgende: je scrijft een key op premiere (10) en dan werd de eerste byte van het eerste channelid op p00 op 00 gezet. Dus dan werkte NL niet meer.

Dat lag daar dus aan..

 
Hmmz.. ik kan wel gewoon met CW de HMK uit een 1.6 halen.

En de adressen van de 1.6/1.4 stonden hier inderdaad op het board in de plainkey faq.:)

 
Tsja, d'r staat meer op dit bord dan ik dacht ;-)

Ik heb inmiddels de HMK eruit gehaald (met een progje wat ik gekregen heb) en over de HMK even de keyupdates berekend.

Cinedom sprong vanzelf aan, dus dat werkt ook nog als vanouds ;-)

Bij mij geeft cardwizzard steeds calc error ook na veranderen van de timing. Op de 1.2 doet ie het goed. Zeker een andere versie? (ik heb 1115fix2, dat was een gekraakte)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan