nagra

J

jaap

Piracy - Nagravision gains more interest

A newly released file for the patchable Humax IRCI 5400 digital receiver has been released on various enthusiasts websites which allows compatibility with a recently launched pirate smartcard! The card, an enhanced version of the infamous '3-in-1', branded '4-in-1,' allows unauthorised access to channels encrypted in Irdeto, Seca, Viaccess and now, Nagravision!

kreeg dit in mijn mailbox ,komt erop neer dat er ook een 4 in 1 is

TSZ News 'N' Info - November 2001 (1/1)

 
Yep...Mickey12 had het al eerder aangekondigd en de files werken prima. Het zappen gaat opmerkelijk snel op een Humax ! de snelheid blijft behouden, zoals bij de XCard files, terwijl de keys weer in de EEPROM zitten.

 
Ja, het is al een tijdje dat de 4 in 1 er is, maar ik vind hem alleen maar voor de Amtel.

Weet iemand een goede set files voor de piccard 2 ?

Bedankt,

Stefaand@hotmail.com

Stefaan

 
De Fun 4-in-1 Update2 van Satkoos werkt hier inderdaad perfect.

Vraag blijft wel, waar kan men de Nagra keys vinden op het net, daar heb ik nog niks over gevonden.

En hebben de makers van DS9 ergens een homepage, want die illustere Kelvin is nergens te vinden.

CU

Red

 
Keys vind je zoals ik al in de andere thread van Nagravision zei, bij het bekende spaanse forum. Een link hiervan staat nu bij coole links.

 
Hi,

ik heb in coole links een link naar de spaanse site gevonden, maar die site bestaat blijkbaar niet meer ?

Dus, waar kan ik de 4in1 for piccard 2 vinden aub ?

Groetjes

Stefaan

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan