s*****l

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

steven94

@ all,

ik ga er geen geheimen van maken als moderator van s*****l , dus bij deze weet iedereen het.

wat er vroeger is gebeurd daar kan ik me niet over uitspreken , maar toch even een reactie.

persoonlijk weet ik dat de twee borden niet goed overweg kunnen met elkaar , maar toch ben ik blij dat ze beiden bestaan.

het beste zal zijn dat de twee borden eens samen werken , maar om één en andere reden zal dat niet gaan denk ik (na wat er vroeger is gebeurd).

wat toxicQ of toxbee zoals jullie zeggen doet daar weten wij als mods van s*****l niets van , maar langs de andere kant is het niet netjes.

ik hoop dat het ooit eens goed komt , maar ja dat zal de toekomst wel uitmaken.

zo dat was mijn reactie en ik zou zeggen ga door met het goede werk , welk bord het ook is.

groeten

steven94

 
Deze posting zal je zeker niet in dank worden genomen denk ik. Je geeft hierbij indirect toe dat mods van het genoemde board niets afweten van de handelswijze van de admin.

Denk dat ik namens velen spreek dat er niets is tegen members of mods van het genoemde board maar dat sommige zaken die veelal uit suggestie bestaan en gezegd worden door het bewuste persoon bij sommigen zo nu en dan in het verkeerde keelgat schiet. Zoals bijv. bij mij vanmiddag. Ongevraagd en niet relevant wordt mijn naam weer genoemd in iets waar ik ten eerste helemaal niets te maken heb en wat ten tweede totaal niets te maken had met het onderwerp waarover de "twist" ging.

 
Das iets wat ik nou niet begrijp " vroeger" !

Ik dacht dat alles uit ging van heden.

Dus als jij daar mod bent, waarschijnlijk nog niet lang, stel ik mij hier ook vragen over.

Ga je dringend eens je modforum moeten gaan lezen!

 
ho jongens ,

niet de neus afbijten , ik weet allemaal best wat er in het modforumstaat , maar dat mag en kan ik jullie niet vertellen , ik heb nog wel eergevoel.

wat ik bedoel met vroeger , lees dan maar eens even de topic van BT s-4-l dan weten jullie genoeg.

ik wou daar even op reageren en daarom deze aparte topic.

even een veduidelijking heden is de toekomst en vroeger was gisteren en heden is vandaag als jullie dat nog niet wisten.

ik ben niet van plan om in discutie te gaan , ik hou het liever netjes .

en ja ik ga er last mee krijgen , maar dat los ik zelf wel op.

@ satwatcher ,

we weten wel wat onze admin doet , maar prive kan het anders zijn en iedereen heeft privicy nodig dus alles moet niet aan onze neus hangen denk ik .

ik doe prive ook andere zaken hoor.

@satdigital,

ik ben al lang mod bij s-4-l , en je mag er zeker van zijn dat ik geen rookie ben.

en ik lees elke dag mijn forums.

groeten

steven94

 
als je er nog in komt ,,moet je er bij zeggen Satdigital.

het verloop is erg groot daar.

 
Zijn altijd weer de zelfde rotte peren je word er zo langzamer hand kotsmisselijk van

En vooral veel stoken alsof er een strijd in een hobby is !

robbie

 
Heren, wie dan ook, het is heel duidelijk gesteld dat wij hier geen vuur willen aanwakkeren en derhalve ook zeker GEEN discussie meer openlijk wensen aan te gaan hierover.

Aan Steven94 en ALLE andere s-4-a moderators wil ik het volgende zeggen:

1.) Trek het jullie niet aan. Wij hebben geen ruzie met s*****l op zich, met het board, of hun moderators.

2.) Het is een vete tussen de voormalige leiding en huidige leiding van s-4-a en de leiding van inmiddels een aantal andere boards (vreemd toch dat iedereen zo goed met elkaar op kan schieten behalve 2 personen).

3.) Een s-4-a moderator zal er NIET op aangekeken worden dat hij daar moderator is, en zal evengoed normaal behandelt worden als elke andere gebruiker, het enige wat hij wel logischerwijs van onze zijde kan verwachten is dat wij geen vertrouwen in hem kunnen ondervinden dus speciale informatie zal er van onze kant niet gegeven worden.

Dan aan ALLE gebruikers die s-4-a nog bezoeken en ook hier komen:

Het zal ons worst zijn waar jullie gaan en of jullie op 1 of meerdere plaatsen lezen/posten, zolang jullie dat verder helpt met de hobby vinden wij het uitstekend en wordt je er niet kwaad voor aangekeken.

Daarmee dus heel uitdrukkelijk gesteld, dat wij niemand kwaad aankijken (of men moet al met modder beginnen te gooien) en zelfs aanraden op meerdere boards te gaan kijken.

Ook heel uitdrukkelijk gesteld hierbij, dat het hier om een probleem tussen leidingen van boards gaat en NIET om moderators of gebruikers van welk board dan ook.

Derhalve willen wij ook GEEN verdere openlijke discussie op het board hieromtrent.

Dat staat heel duidelijk in de regels en we zullen het ook niet meer tolereren.

Deze ene keer alleen nog dit statement omdat wij ons kunnen voorstellen dat s-4-a moderators ook niet meer weten op welke manier ze bekeken worden door ons, en dat lijkt me nu duidelijk, we hebben geen probleem met de moderators.

Verdere afhandeling of vragen UITSLUITEND via email naar info@satellitefun.org.

@Steven, mijn posting ging over het heden, omdat in het heden gesuggereerd werd dat wij in het verleden usergegevens zouden hebben vrijgegeven en dat is een leugen.

Verder was je moderatorschap bij mij in elk geval bekend en als we iets tegen de moderators hadden was jij hier nooit SM geweest.

Dus no hard feelings.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan