Op zoek naar provider

sat4me2

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Ik zoek een provider voor internet via het telefoonnet welke gratis (Echte Nederlander ;) )is en geen eigen factuur stuurt telefoon tikken. Deze tikken betaald je dan wel niet aan KPN, maar ik wil het graag simpel houden. Het liefst ook nog een provider die niet werkt met de nieuwe 06760 nummers. Deze zijn nl. niet in te stellen als voordeelnummer. Het is niet voor mezelf, want ik zit prima bij hcc.

Het is voor iemand die maar heel af en toe wil internetten, dus via de kabel of sat is geen optie.

Groeten, Sat4me2.

 
Wat dacht je van Freeler,

is lekker snel, ook isdn.

groet Helgo

 
Zonnet volgens mij ook, en die wat je bij sommige tankstations krijgt... 12move of zoiets.

Tja... telefoonkosten... die heb je wel nog natuurlijk via de normale kpn rekening.:)

 
Sorry BT, maar Zonnet valt af, die gebruiken al het 06760 nummer, dus geen voordeelnummer mogelijk...

 
Wordt vaak heel goed getest en ik heb er goeie ervaringen mee gehad.

http://www.myweb.nl

Is gratis, behoorlijk snel, oneindige email adressen en geeft veel ruimte voor een homepage.

Je moet wel af en toe reclame mail voor lief nemen maar dat lijkt me geen enkel probleem.

 
Hccnet wordt ook zo'n lekker 06 nummer, mooi shit. Maar gelukkig is freeler er nog :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan