aston 1.03

H

herbies

eindelijk na heel veel weken heb ik mijn aston terug deze was door een verkeerde software upgrade dood gegaan

nu zit er de versie 1.03 in eerst was dat 1.00

het vreemde is alleen dat hij nu bij rtl4 of 5 vastloopt als ik van ned 1 kom en zegt dat ik geen rechten heb om te kijken

resetten brengt de boel weer op gang ik gebruik een orginele onbewerkte kaart heb alleen de keys een keer uitgelezen

verder gebruik ik de software dvb 2000 beta 5

moet 6 er nog inzetten

is dit een bekend verschijnsel

groeten herbies

 
ja herbies ,

helaas de 103 wil wel es kuren hebben .

hoe beter de geladen files ,des te minder resetters.

 
Je leest niet goed xgabox.:)

Herbies schrijft dat ie een originele onbewerkte kaart gebruikt (anders hadden we die vraag ook niet beantwoord).

Herbies, aangezien je over een Aston spreekt ga ik er van uit dat je het over een 9600 bezit, een andere CI ontvanger kan geen overflow aan, de 9800 ook niet.

Ik heb zelf een 9600 en die draait met een originele mosc als een trein.

Zelf heb ik ook wat problemen ervaren met die beta 5 waaronder vooral de traagheid.

Ik heb altijd met een 1.03 gewerkt, want pas in Oosterhout werd door ondergetekende een 1.05 aangeschaft.

Nooit problemen gehad met de 1.03. Of dat nu bij jou anders is omdat ie geupgrade is van 1.00 weet ik niet.

Maar anders zou ik teruggaan naar 1817 daar zou hij geen problemen mee mogen hebben.

Als hij daar ook problemen mee heeft, dan ligt het misschien toch aan de upgrade of is ie toch ietsje anders.

 
oeps ,,

ja ,1 regeltje over het hoofd gezien.

maar antwoord blijft gelijk,

is algemeen bekend dat er toch wat schort aan een 1.03.

er is niet voor niets een 1.04 en 1.05 verschenen,niet om ons te voorzien van meer dan 9 providers (want meer is niet toegestaan)

ook is bekend dat de 103 slecht met zijn toegezonden data overweg kan ,bv het activeren van een originele kaart via Canal+

dat wil wel eens lang op zich laten wachten die "puls".

niet te spreken over autoupdates dat ie met veel typen ontvangers helemaal niet accepteerd.

waarschijnlijk heb je met de 103 veel mazzel gehad BT

 
Nou, ik denk dat het wel eens aan de laatste versie van DVB2000 kan liggen.

Ik gebruik een 1.05 op een 9600 en van tijd tot tijd moet ik hem ook wel eens resetten.

Onlangs weer eens een "oude" versie teruggegooid en het probleem was verholpen.

Toch maar weer versie 2 teruggegooid en het probleem kwam weer terug.

Herbies, gooi er eens een oudere DVB2000 op, kijken wat ie doet.....

 
ik zou inderdaad eens een andere dvb kunnen proberen

maar toen het nog een 1.00 had ik die problemen niet op deze manier alleem met heel veel zappen als het dus zo blijft laat ik hem mischien wel weer terug proggen overegens de update kwam wel binnen van 30-11 naar 31-12 hoe lang dat duurde heb ik niet op gelet ga beta 06 er maar eens ingooien of een sandra versie maar op het moment kijk ik als ik kijk met de 9500 en amon cam dus staat die 9600 een beetje werkloos

kan nu wel weer loggen

bedankt voor de antwoorden

herbies

 
het klopt dat een orginele kaart als je snel zapt vast loopt ook met een 1.5 module wil hij nog wel eens vastlopen .

ik zal je even mailen wat er aan te doen is herbies.

gr gert

 
heb inmiddels de no oneman 1.2 versie in de ontvanger gezet

maar het vreemde verschijnsel blijft

als ik zap ned 1 2 3 en dan rtl 4 dan loopt de boel vast met de orginele kaart als ik zap 1 2 3 en dan rtl 5 geen probleem en met de goldwafer ook niet blijft vreemd verder vind ik het geen punt gebruik nu toch de 9500 het meest en update alleen de orginele kaart elke maand een keer en verder ligt ie in de kast

maar ja je verwacht van een orginele kaart niet zoiets

verder moeoet ik zeggen dat het zappen nu een stuk beter gaat minder vastlopers met deze software en anders gaat het resetten een stuk makkelijker

groeten herbies

 
Klopt het resetten is nog maar 3 knopjes (guide -> menu C -> 1) en hier loopt ie ook perfekt.

Toch blijft dat mosc probleem heel apart met dat hangen op rtl4, heel vreemd.

Ik heb geen idee wat dit veroorzaken kan maar mocht je er ooit nog eens achter komen zijn we uiteraard reuze benieuwd naar wat het geweest is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan