Zee TV

R

redneck eyeball

Kan mij iemand uitleggen wat ik moet doen om Zee TV en Zee Cinema opnieuw te laten werken.

Ik heb gisteren zittten spelen met nieuwe files en had op een bepaald ogenblik terug beeld op beide zenders, maar vandaag niks meer, en ik weet niet meer met welke files het wel werkte.

Ofwel waren ze gisteren fta ... ofwel zijn ze van key veranderd ... wie kan helpen ? ik haat zwart beeld ...

CU

Red

 
Is Irdeto2. Op een andere satelliet schijn je ze nog wel te kunnen zien.

 
Ze zenden op Hotbird soms elk uur 5 minuten vrij uit, juist om ons het idee te geven dat het gelukt is met dat kaartje. Je zou de eerste zijn met werkende files voor Irdeto 2, maar je bent wel vaker de eerste met zoiets, dus wie weet...

Zee Tv is te ontvangen via Astra 1d (24.5oost), in betacrypt via het Mediavision pakket. Hier wijzigen de keys vrijwel niet, net zoals PW. Maar helaas zit daar geen Zee Cinema bij, en dat is dus het mooiste kanaal met echt veel films.

 
momenteel op geen van beide posten beeld, waarschijnlijk waren ze even FTA gisteren terwijl ik aan het testen was ...

@marciemarc,

Als ze op de astra in Betacrypt zitten (ZeeTV) dan zou ik die toch wel moeten kunnen zien ... en toch niks .... vreemd ... of mis ik de juiste keys ?

CU

Red

 
@redneck eyeball,

Kom in ieder geval niet in de verleiding om de 'Irdeto2Hex_&_Editor' te gebruiken...hierna kun je je systeem opnieuw gaan inrichten.

 
Met de funkaart krijg je pas na een half uur beeld, dat is mij ook opgevallen, het komt waarschijnlijk door de chids. Ik heb een v35-kaartje gemaakt, en daar moest ik ook de pmk uithalen, want die kreeg steeds fake keys binnen, bovendien heb ik handmatig alle chids die ik kon loggen ingevoerd. Nu werkt Zee tv direct goed, alleen enkele andere kanalen van het Mediavision pakket gaan nog niet open. Het is een vreemd pakket zenders, veel mensen schrijven dat ze alle kanalen open hebben, maar vergeten vaak naar Zee Tv te kijken, omdat hun die niet interesseert. Dit is echt een vreemde eend in de bijt, maar vooralsnog dus geen probleem na de genoemde aanpassingen. Als je de V35 files wilt, kan ik je die sturen per mail. Ik gebruik provider 00 key 04 = 41 75...

 
@marciemarc,

Als je me jouw files zou willen sturen zou ik dat zeer op prijs stellen. humax@pandora.be

@TheGizmo,

Ik ken onze poolse vrienden al wat langer dan vandaag, alles waar een .EXE file in zit wordt met het nodige wantrouwen bekeken. Tot nu toe hebben ze mij nog niet liggen gehad, maar ik blijf voorzichtig ... in ieder geval bedankt voor de waarschuwing.

CU

Red

 
@marciemarc,

Bedankt, de files zijn binnen, ga ze deze avond testen.

Domme vraag misschien, met welke editor zijn die files te bewerken ? Want mijn versie van ISVedit bakt er niet veel van...

CU

Red

 
Het zijn de normale V35 files, dus gebruik hiervoor het beste EEpromedit 2.80 of Picbined in Irdeto V35 mode

 
zit het mediavisionpakket wel op de astra dacht eigelijk op de kopernikus

groeten blokker

 
Astra 1d is de satelliet die er direct naast hangt, heeft een hogere eirp, en geeft dezelfde kanalen. Astra 1d is dus 24,5gr. oost, en Kopernikus is 23,8gr. oost. Dus niet de Astra groep op 19,2 !

 
ok bedankt marciemarc zal eens even gaan kijken daar.

heb mijn schotel al maanden die kant niet opgedraaid

groeten blokker

 
Dus als ik het goed begrijp kan ik nog niet kijken ... ik heb enkel de astra1 en hotbird (en een licht stuk in mijn voeten, want een fles rozé binnen, maar dit doet niks ter zake)

Miljaar ... ze zullen dus inderdaad in Irdeto2 uitzenden en gisteravond FTA geweest zijn ...

Nu niet dat ik iets van dat Indisch snap, maar ik vindt die films uit Bollywood zo grappig ... gaan ze iemand vermoorden, maar zingen eerst nog samen en liedje ;)

Enfin, ik zal dat zwart beeld nog even moeten verdragen, maar het doet verschrikkelijke pijn ... zwart beeld is slecht voor mijn ogen heeft de dokter gezegd, en ik heb al een nieuwe bril ...

In ieder geval bedankt voor de moeite.

CU

Red

 
Al in mijn eerste reactie (zie boven) zei ik dat het Astra 1d (24,5oost) was die ik bedoelde. Sorry als ik jullie blij gemaakt heb met een dooie mus.

Maar het is wel eenvoudig voor de echte liefhebbers, want met hetzelfde 6gr. beugeltje heb ik bij mijn schoonmoeder dus de Astra 1-groep op 19,2 EN de Astra 1d op een 80cm schoteltje. En zo kan ze dus ook nog mooi alle andere Astra zendertjes zien. Hotbird is voor haar momenteel niet zo interessant. De Indiase kanalen die op de Hotbird nog zitten, hebben alleen veel muziek, weinig films, en spreken veelal ook weer een ander dialect.

 
jou schult niet marciemarc moeten we maar beter lezen, en niet alleen het woordje astra willen zien.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan