de 2.4 nog eens getest ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

redneck eyeball

Ik heb net nog eens de 2.4 patch van PH er op gezet, moet zeggen, schakelt inderdaad wel beter, dat ik geen DD heb op PW kanalen zal me worst wezen ...

MAAR, wat wel veel minder is is dat Palco plots niet meer werkt. Hij geeft gewoon aan : Not running or scrambled.

Heeft iemand enig idee waarom Palco niet zou werken met de 2.4 patch ???

CU

Red

 
die 2.4 heeft mij ook altijd bekoort. Maar ja die palco's...ook niet dus..er schijnt iets te zijn met een truc aangaande ondertiteling aan/af...Helaas nooit gevonden.....

 
ik heb hem er ook weer op gezet loopt stukken beter dan 3.2.

palco werkt bij mij wel.ik had met die 3.2 de fout melding RA op de display staan zodoende heb ik 2.4 erop gezet.

 
Bij mij werken de Palco`s ook niet.Ik heb de 3.2 er slechts enkele uren opgehad,omdat deze echt vaak vasthangt vergeleken bij de 2.4.

Werken de 5 in 1 trouwens wel op de 2.4,of moet je voor nagra de 3.2 hebben ??

Groetjes,

Appie

 
Voor nagra noef je geen 3.2 te hebben. De 4 in 1 werkt bij mij prima in de 2.4 (incl.nagra!!), maar de 5 in 1 heeft volgens mij wel de 3.2 nodig, het geen overigens ook wordt bevestigd in de diverse beschrijvingen.

Aznar

 
Oeps...dit gaat te zeer weer de file richting op en heeft niet echt met de werking van de ontvanger te maken doch eerder met dingen waarvoor we hem eigenlijk niet gebruiken mogen.;)

 
Met 3.2a en de settings van pet123

heb ik met mijn fun 5 in 1 geen problemen.

Loopt gewoon perfect.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan