voor de enige echte schotelfanaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

smurf

Jongens ik ben van plan om in januari of februari een gezellige dag te organiseren voor mensen met de zelfde hobby. Het is de bedoeling dat e.e.a. plaatsvind ergens op de veluwe en begint op een zaterdag en eindigd op een zondag.

Het plan is dat de belangstellenden zaterdags tegen een uur of vier in de middag komen en dan gaan we eerst met z'n allen gezellig aan de koffie. Dan gaan we samen borrelen en we stellen ons een beetje voor aan degenen die onbekend zijn dan he. affijn hebben we dat allemaal gehad, dan gaan we in de avond gezellig verder met het borrelen en gaan we barbeceuen..

Het is natuurlijk de bedoeling dat ervaringen die we met z'n allen meemaken op deze avond geventileerd worden en dat we der gezellig over kunnen praten. om circa een uur of half 3 gaan we dan lekker slapen en we staan op om circa een uur of 10 dan lekker ontbijt en we sluiten het geheel af om ongeveer 13.00 uur

Om de slaaplaatsen te kunnen regelen voor de mensen die niet in hun auto slapen heb ik een indruk nodig van hoeveel plek er nodig is.

Uiteraard is het vervelende dat dit geheel ook weer geld kost dus wordt iedereen verzocht een bijdrage van ongeveer hfl. 45,-- te doen. het eten drinken en kokkerellen op de zaterdag avond zit er bij in dan,alsmede het ontbijt.

de drank zal bestaan uit bier, en allerlei soorten fris....

Het is de bedoeling dat je indien je belangstelling hebt me dit meld via de mail en dat je me laat weten waar je slaapt auto of andere plek, of sávonds naar huis gaat.

Geef ook op welke datum je het beste uitkomt (in jan/febr.)want meeste stemmen gelden dan in deze. (zaterdag aan komen zondag weer thuis)

Dit is de tweede keer dat ik dit organiseer en ik hoop dat dit net zo'n suc6 wordt als de eerste keer

 
Lijkt mij een goed idee smurf, ik heb een bestel auto die ik kan inrichten als mini camper ,dus ik red mij wel.

Mijn voorkeur gaat uit naar een datum ergens in februari als de winter op zijn hoogtepunt is, en ik lekker een nachtje kan kleumen in mijn mini camper. (als er in de nacht een motor staat te draaien dan weet je dat ik het dan erg koud heb. :) :) )

Maar ik stuur je tzt een mailtje om het officieel te maken!

 
Ik doe deze ff dicht want we zijn er nog niet uit, hoe we dit precies opzetten.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan