Welke ontvanger zal ik kopen?

S

schot

ik ga binnenkort waarschijnlijk een nieuw setje aanschaffen voor de satelliet. Is een CI ontvanger eigenlijk veel duurder, of kan ik net zo goed een standaard Seca ontvanger kopen, omdat deze ook redelijk veel kunnen. En natuurlijk, hoe lang blijft seca bestaan, omdat IRDETO langzaam aan het verdwijnen.

 
Koop een Huamx 5400 da's nog de beste keuze dacht ik als je ze nog kan vinden teminste .

 
hum ik bedoelde HUMAX he :biggrin:

 
En als het kan moet je proberen aan een Humax 5400 z te komen, die zijn namelijk te patchen, of je moet aan een pootje komen en die omsolderen in de 5400 dan kan die ook gepateched worden.

Laterzz,

flup jr

 
flupje,

neem maar van mij aan dat users die dit bord lezen, daar echt al achter zijn;-))))

 
Trouwens denktenk, al enig idee wanneer de sterretjes terug komen?

Flup jr

 
Bij een heldere nacht......

 
hihi, maar jullie zullen er wel druk mee bezig zijn, of hebben die sterretjes iets te maken met en update?

Laterzz,

flup jr

 
Als je nog een Mediamaster 9500 kunt vinden, en die voorzien van DVB2000, en een diseqc-positioner, en de nodige switsches, dan heb je eigenlijk nog steeds de beste en moooooiste ontvanger.

Ik wacht voorlopig tot er iets komt wat ik echt goed vind, tot die atijd... MM9500..(IP3000 verkocht..)

Succes met sjoppen !

Peter

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan