nokia en fun 3in1 wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

potvis11

Hallo,

Ik heb hier een nokia 9500 die ik om heb laten bouwen met allsas4. Wil nu dus fun 3in1 draaien (seca,irdeto en viacc). Al drie dagen bezig maar geen succes. Probleem zit mi. in de overflow software. Ik heb al veel versies geprobeerd maar alleen een paar irdeto kanalen en onmiddelijk vast bij zappen. De nooneman software schakelt mijn AB uit. Doet helemaal niets met de AB.

Wie herkent dit Mijn buurman heeft tegelijk zijn nokia om laten bouwen en beiden hebben we dit probleem. Ik lees veel succesverhalen van mensen die fun 3in1 op 9500 draaien maar ik begin te twijfelen. Heb zelf een hum 5400 en daarmee geen probleem.

gaarne hulp,

potvis11

 
nogmaals,

Lees verderop dat het probleem in de allsas 4 versie in de cam kan zitten. weet iemand hier meer van?

potvis11

 
Ze hebben toch wel de goeie allsas4 erin gezet?

Zit de OTP in een voetje?

 
Ik weet niets van wat er in de cam geplaatst is. Ik zal de persoon die dat gedaan heeft maar eens vragen. Zijn er goeie en verkeerde allsas4 ombouwsetjes dan?

potvis11

 
je kan ook in het cam menu kontroleren of er wel allsas4 in zit .

(staat er gewoon)

wel voor dat je nomanit gaat gebruiken in menuC optie 6 en 7 enablen,dat staat standaard uit ,

en kijk of je originele kaart er ook mee loopt ,dat moet nml als ie goed is geprogrammeerd,

 
Ik snap niet dat er hier nog mensen op replyen.

fun 3in1 voor satelliet te kijken wordt op dit board niet ondersteund!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan