Xsat-CD.TV410 editor ???

J

Johnny Doe

Weet iemand een editor en settings te vinden voor deze ontvanger. Leuke machine, snelle zapper, seca embedded, optische uitgang, svhs uitgang, cinch en 2 scart uitgangen en UHF modulator ingebouwd.

Gr. JD

 
waarschijnlijk van een onbekend merk en is er dus weini software voor te vinden :sad:

 
nou nou Flup ,

laat onze vriend v Hunen het maar niet horen.

wel graag een volwaardig antwoord geven ,,,of niet, FLUPPPJE !!!!

johhny kijk eens bij van hunen,of bij de nerds ,daar stond dacht ik ook wat.

 
Wat voor merk is dat dan?? Ik ken dat ding helemaal niet ???

Maar ja, als het kan veeg mijn antwoord maar weg en laat dat van jouw alleen maar staan een beetje ge-edit

 
Ik heb hem inderdaad hier voor een test staan, wordt eerdaags geplaatst op http://www.satnerds.com/netpad , en het is een leuk low budget ontvangertje. Als alles uitkomt wat ons door de tamtam hoorbaar wordt gemaakt dan zou het weleens zo kunnen wezen dat de Xsat CDTV410 de kerstontvanger van 2001 wordt.

Tipje van de sluier oplichten dan maar. De ontvanger wordt door Xsat in vele configuraties op de markt gebracht. In Nederland brengt met het model met de emb. viacess en Seca MEDIAGUARD (!!!!!) sloten maar voor andere landen brengt met bijvoorbeeld hetzelfde model maar dan standaard met Conax en Nagra emb. En het leuke is dat men in alle gevallen gebruik maak van eenzelfde chipset ter ondersteuning van de kaartlezer.

Om op de vraag terug te komen. Er is nog geen nieuwe software voor deze ontvanger en ook een settingseditor is mij nog niet bekend.

 
Gelukkig ik d8 al toen er in mijn mailbox stond: bericht ontvangen satwatcher heeft gerypled op.........

Dat er alweer zoiets kwam van wat XGAbox zei.....poe poe

 
Voor degenen die frans verstaan: http://xsat.rtfm.be is een leuke site.

De CDTV310 ken ik inmiddels, met soft upgrade een leuk ding. De 410 zal hopelijk sneller zijn, en kan die ook de ppv kanalen?

 
Met een goede kaart kan hij ook PPV aan. Nadeel is wel dat de emb. seca maar max 8 providers aankan. Over de snelheid. Verwacht geen wonderen. Hij is zeker niet traag maar je zal hem zeker niet elke dag geflitst zien worden op de A2.

Is gewoon een goed betaalbare ontvanger die zeker beter is aan te bevelen als een orginele secadoos en waarbij je voor een zeer scherpe prijs kunt genieten van seca en viacess. Denk dat daarom deze ontvanger zeker een aanradder is voor mensen met een dualfeed installatie astra-hotbird.

 
Als het goed is zijn er 2 uitvoeringen, een met alleen embedded seca en het andere model met embedded seca en viaccess.

Ik ben de eerste met alleen seca aan het testen, zapt best wel snel, het instellen van de toneburst, diseqc en allerlei verschillende configuraties, incl. motorsturing wordt optisch gedaan, best leuk om te zien en zeer begrijpelijk, voordeel natuurlijk de optische uitgang, de modulator en geen regiocode, het verplaatsen van de zenders in de all-list is niet mogelijk, alleen in de fav.lijst, dus dat is zeer omslachtig, maar ja eerst maar goed uitproberen, misschien zie ik iets over het hoofd, daarom zocht ik een editor, heb al e-mail gestuurd naar xsat.rtfm.be, weet iemand waar de fabrikant zit, e-mail adres ??. Ik weet gevestigd in Frankrijk en de naam is vermoedelijk Xcom.

Gr. JD

 
Hallo allemaal,

Ben hier ook bezig geweest met deze ontvanger en ik moet zeggen, leuke ontvanger, mooi menu. Freeze picture functie

en seca/viacces aan boord.

Echt een aanradertje voor wie niet teveel wil uitgeven!

 
En voor wat het waard is, is ie schijnbaar Canal+ goedgekeurd. Dus ZEKER een heel goed alternatief voor de Secadozen. En over die ontbrekende MediaHighWay applicaties komen we ook wel heen! Trouwens 3500 programmaplaatsen!!!

Kijk zelf maar in de Hopper Guide en zie hoe men er over te spreken is.

Lummel

 
Hee Johnny,

Meen je dat van die regiocode. In de Hopper Guide staat hier een heel klein stukje over in verdekte taal, maar het lijkt erop dat ie min of meer providergebonden zou zijn.....

Lummel

 
Hallo,

Ik heb de xsat ook staan,vind het een leuke ontvanger ,met een even zo leuk menu.

Vooral de info die je op kan roepen,en in tegenstelling vind ik het aanmaken van die favoriete lijsten juist gemakkelijk.

Vooral daar je links in de colom precies kan zien welke freq

coderingssysteem e.d kan zien zodat je dus het goede kanaal in je favorietenlijst plaatst.

En wat ik belangrijk vind is het gemak waar deze xsat in het disecq 1.2 menu als je je schotel op 0 punt op sirius zet hij exact naar andere satelieten draaid.Zelf teste ik dit naar astra hotbird en sirius ging perfect.

En ja er zijn snellere zappers maar ook tragere.

Maar voor het geld een aanrader ongeacht er nu wel of geen settings editor voor is.

Dat is mijn ervaring maar ja wie ben ik.

Groeten Toon.

 
is er al iemand die de 1.17 soft in de 410 heeft?

en zoja,is hiermee het lipzink (haha) probleem over (rtl 4/5)?

is tie ook te loaden via de hb,2 weeken terug lukte dit niet?

 
Op de eerder gemelde url in deze topic kun je de nieuwe software voor de Xsat 410 afhalen en in je Xsat zetten.

Nu met Nederlands menu.

En nog een leuke voor de echte Hollanders onder ons.

Als je de software voor de Mediagard/viacces in je single cardslot van een mediagard type zet herkent dat ding ook viacces.

Moet je wel af en toe kaartje wisselen.

Groeten

Misschien dat de versie mediagard/viacces/conax ook nog conax toevoegd maar die heb ik er niet ingezet omdat ik daar geen kaart voor heb.

Maar wie weet

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan