wel of niet?

R

Ratje

Zoals je bij mijn profiel heb kunnen lezen ben ik verkoper in sat shit en elektronica. Ik kan dus iets dichter bij het vuur komen dan de rest van jullie hobby-isten. Ik heb vandaag een gebeld met de guys en gevraagd hoe het nou zit met de Kaartwissel, veranderingen van systemen, met c*n*l pl*s ontvangers en niet c*n*l pl*s onvangers. (Dus ook Humax en andere CI ontvangers)

Wat er voor geruchten gaan en in de Hopperguide staat is volgens de boys complete lariekoek. Er word geen ander systeem gebruikt en de CI onvangers en andere zonder c*n*l pl*s software blijven ook in 2002...3..4..5....... werken!!!

Er is alleen sprake van dat ze vaker van codering gaan wisselen. Dus op zoek naar AU filetjes!!! (En uiteraard niet open en bloot op het net zetten he, want dan is het snel afgelopen met de hobby!)

Dus er is nix om ons zorgen over te maken!

 
En wanneer gaan ze die nieuwe kaartjes nou uitdelen?

Vol verwachting.......

 
En jij gelooft wat C+ Nederland zegt..... ik dus voor geen meter. Het zou allemaal best kunnen hoor maar in Nederland weet men volgens mij zelf nog niet eens wat er gaat gebeuren laat staan of iets wel of niet blijft werken. Dat wordt beslist in Frankrijk en de trekpoppen in Nederland mogen alleen die opdrachten uitvoeren van de grote mannen in Frankrijk.

Vers in mijn geheugen staat plotseling weer die gigantisch mooie update van de strong een aantal maanden geleden. Deze perfecte update van de C+ jongens kostte het leven van velen 8000's :):)

 
Ja inderdaad. Maar het verhaal heb ik ook bevestigt gezien in de Satellite.

Kaartwissel, eerst in Italie, en zo te lezen ook een ander algorithme.

Het zal niet de eerste keer zijn dat een nieuwe maatregel eerst in Italie en Spanje wordt uitgetest.

 
Tegen die tijd dat Nederland aan de beurt is , is de zaak al lang weer achterhaald [lees ontcijferd of gekraakt] en zijn ze weer net zo ver als nu.De echte hobyist is niet te stoppen.:) :)

 
@pietbem, Ik ben iets minder positief als dat jij bent over het aankomende gebeuren.

Volgens mij gaat het nog wel een tijdje duren voordat het nieuwe systeem gehacked is, en als het gehackt is dan zal het zeker nog een poosje duren voordat het publiek word!

We gaan zeker nog een spannende tijd tegemoed omtrend dit gebeuren, wat op zichzelf ook niet verkeerd is natuurlijk.

Het zal alleen behoorlijk vervelend worden voor de vrijschakelaars omdat deze groep dan voortaan voor hun x-zone moeten gaan betalen!

Gelukkig heb ik daar geen last van, ik heb een abbo! hehehe :)

 
Niet dat ik me zorgen maak, maar een officiéél abbotje zit er voor mij niet in (woon in het verkeerde land :sad: :() , dat is ook de reden dat ik destijds begonnen ben met de hobby. Toen was het me echt voor het kijken te doen. Nu heb ik echt zééér weinig tijd nog om te kijken , ik ben te fanatiek met de hobby bezig. Maar ik mag wel zeggen dat mijn dochtertje dolgelukkig is met de hobby van de papa. Dat ze hier naar Cartoonnetwerk kan kijken vind ze fantastisch, natuurlijk zijn alle vriendinnetjes jaloers op haar.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat men eigenlijk het illegaal kijken op deze wijze heeft aangemoedigd voor de mensen die geen officieel abbo konden nemen. Als ik destijds een abbo had kunnen afsluiten had ik er nooit aan gedacht illegaal te kijken, maar nu is het decodeervirus al zo ver bij me binnengedrongen dat ik al na enkele uren dat ik niet met de hobby bezig ben afkickverschijnselen begin te vertonen :) . En wat er ook gebeurd, leuk zal het in ieder geval worden.

Ciao,

exDumber

 
@ExDumber, je slaat eigenlijk de spijker op zijn kop als het gaat om Cartoon Network.

Dat station hebben ze recentelijk van de kabel gehaald en nu moeten de kindertjes het hier in het dorp doen met agressieve tekenfilms zoals dat vreselijke Pokémon op FoxKids en YorKiddin.

Ik kan mij levendig voorstellen dat mensen daat behoorlijk boos om zijn en gaan zoeken naar althernatieven.

Nu bied C+ geen Cartoon Network aan in zijn pakket maar het voorbeeld moge duidelijk zijn.

Misschien een mooie tip voor C+ om daar eens op in te springen!!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan