HIC 1.01.10 met 2.3 PH patch

A

appie39

Gelezen op het Humax board van DUCK :

De "Griekse" 2.3 van PH voor firmware 1.01.10 (dit is geen drukfout,ga maar eens bij duck kijken )schijnt zeer goed te werken:Zelfs Dolby Digital wordt ondersteund !!!En ook het pakket dat niet door de 2.4 wordt ondersteund schijnt `t gewoon te doen.(Bijna)Geen vastlopers meer .....

Groetjes,

Appie

 
@appie39 schijnt zeer goed te werken:Zelfs Dolby Digital wordt ondersteund het schijnt daar hebben we niks aan heeft er al iemand deze patch getest???

 
@ appie 39,

je zal toch wel "3.2" bedoelen denk ik ?

vr.gr. Charel.

 
@charel :

Inderdaad,ik bedoel de 3.2 Grieks,maar wel voor de 1.01.10

en niet voor de 1.03.06.....

@ satjan :

Waarom zouden we niets aan Dolby Digital hebben ? In dit forum staat een thread over DD dus ik denk dat er mensen zijn die het wel prettig zouden vinden als DD ondersteund zou worden .

Groetjes,

Appie

 
Hoi,

Dit (GREEK) is nu eens de eerste patch die eens goed en vooral zeer snel loopt!

Gr.

 
Hoe ziet die Griek er qua menus uit. Toch ook wel in het Engels hoop ik ? En zit er ook nog echt Grieks op (het alfabet dus) ?

 
zoek het effe uit jo ga hem effe downen en je weet het snel

 
Natuurlijk zit er ook Engels en frans in. Dat kun je op dezelfde manier kiezen als met de andere firmwares. De menu' s zijn ook precies hetzelfde. Deze versie is de beste tot nu!!!

 
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst de officiële firmware versie 1.01.10 op de Humax zetten ipv de huidige 1.03.06+.

Is deze versie nog te vinden? Op de humax site volgens mij niet, maar ik kan er natuurlijk naast gekeken hebben.

 
De link werkt niet bij mij, of is deze inmiddels weer verwijdert?

'k Zou 'm ook graag even willen testen.

Groetjes

 
Bedankt voor de reactie, maar ik bedoelde eigenlijk de link naar de 3.2 software voor 10110.

Weet iemand hier mischien een link voor ?

En werkt DD hier wel op de duitse kanalen ?

Groetjes......

 
Ik heb ondertussen de Griekse versie al een paar dagen op de Humax draaien. Het is inderdaad de beste versie tot nu toe. Vooral als je op een satelliet afstemt waar de schotel nog niet naartoe gedraaid is loopt de Humax niet meer vast.

Gisteren is die wel volledig uitgevallen, maar dat lijkt meer op een hardware fout.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan