V key bij nagra

I

ilya

Tijdens het downloaden van de actule keys middels het proggie vibrokeys komt er een zgn V key binnen 75 xx xxx etc.

Moet je deze key ook mee proggen.Ik ken de functie niet.Ik dacht eerst een zgn verificatie key.Geen flauw idee.KIk kom het nu voor het eerst tegen.

Is het V for victory : ))

ILYA

 
ja ik stel mij ook al een hele tijd waarom deze key zou dienen .

 
zou het een controlle key zijn mischien ???

 
gek had al een reply gedaan zeker mis gegaan

die key is alleen nodig in echte nagra kaarten in een nagra decoder of ci

groeten blokker

 
Hoi,

de V staat trouwens voor Verify. Voor zover ik het begrepen heb wordt het gebruikt om de EMM-commando's te verifieren.

Er is al weer een versie 2.0 van vibrokeys. Deze haalt ook de Pols@t sleutels op. Ik krijg trouwens "unable to resolve host" maar dat kan ook aan mij liggen.

groetjes,

:cool:

 
@mmm, lekker dat proggie .1.0 werkt bij mij ook zonder jouw rare melding .Trouwens ik krijg ze alle drie.Cabo, Via en Pool sat

Ik zal de 2.0 ook is effe proberen.

ILYA

 
Hoi Ilya,

de gekke melding komt omdat ik hier een Proxyserver er tussen heb zitten. Vibrokeys kan helaas niet ingesteld worden, zodat je 'm kan vertellen hoe de server heet.

Werkt verder inderdaad lekker makkelijk.

Ik heb meteen voor jou een coole link naar een NagraFaq geplaatst. Is lekker uitgebreid en in 't engels. Ik vind 'm zelfs uitgebreider dan de Irdeto Faq van BT en TB destijds, wellicht dat Nagra uitgebreider is dan Irdeto :)

Veel studeerplezier!

Groetjes,

:cool:

 
Hi mmm, waar kun je dat proggy vinden?

Ik begrijp dat je keys ophaalt uit een internet database..

Dus een soort freeseka maar dan slimmer ;)

 
Thanks. Momenteel is die site net zo snel als het verkeer op de A2 bij Vianen ;)

Morgenvroeg eens proberen.

 
@Satslope, ik zend je het proggie wel, versie nr 2 werkt perfect.Ook de poolse zenders.

Succes

ILYA

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan