Bericht van Planet Hemp!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

technodaddy

Gevonden op poolse site deze mededeling!!

An die Schlaumeier die XP anbieten, denen die danach so krampfhaft suchen und an die mit der hübschen neuen Digital-Uhr (die, die man Punkt 00:00 in Betrieb nehmen muss):

Es gibt keine Firmware +CAM XP !

+CAM XP ist nur der Decrypter, der zur Registrierung benötigt wird. Also könnt ihr schon von vornherein damit rechnen, wenn irgendwo eine Firm mit XP seht, dass es sich um Dreck (Spam) handelt.

Die aktuelle Firm ist +CAM 3.5 und ist nicht verfügbar!

So langsam zeigt die ganze Szene ihren wahren Charakter . Was momentan abgeht, spricht dafür, überall nur Hühnerschiss!

Wo sind denn plötzlich die ganzen Hobbyprogrammierer ? Beschränkt sich das Hobbyprogrammieren nur darauf, den Versions-Text mit Humfree-Tools zu verändern. Haben wir Euch dafür das Humfree-Tool zur Verfügung gestellt?

So schwer kann das patchen doch nicht sein, habt ihr doch alle geschrieen.

Ja ja, ich weiß Euch interessiert eigentlich gar nicht wer der Kopf ist, der das hinkriegt, Euch interessiert nur der Nutzen den ihr von dem Patch habt. Es ist schon bemitleidenswert wie ihr jetzt nach jedem neuen XP-Gerücht hinterher wurmt.

Ihr wollt immer mehr und mehr, ihr seid die Konsum-Kranken. Ihr wollt alles und alle und jeden umsonst. Euren Bekannten und Freunden erzählt ihr ganz stolz, ihr hättet PW geknackt. Ihr habt gar nichts, ihr habt nur viel Kohle für Euren Humax, Proggern, Karten und sonstigen Utensilien hingeblättert und nach Hunderten von dummen Fragen ein Karte gebrannt bekommen. So tolle Hacker seid ihr! Aber wissen das Eure Freunde denen Ihr ganz stolz die offenen Programme zeigt, die Ihr "gehackt" habt.

Mein Fehler war, den +CAM-Switch freizugegeben. Denn ohne den Switch, also nur Betacrypt-tauglich, war ein sehr viel angenehmeres Klima zu verzeichnen. Ihr könnt einfach nicht damit umgehen. Ihr seid dafür einfach noch zu grün hinter den Ohren. Ihr habt kein Feingefühl und benehmt Euch wie Dorftrottel, die das erstemal in den Puff gehen, und mit einem Tripper nach Hause kommen.

Ein kleines Trostpflaster an die, die wirklich ein PW-Abo haben: Ich mache die nächsten Tage eine Version ohne +CAM-Switch zurecht. Die ist voll Betacrypt-tauglich und unterstützt DolbyDigital. Das wird zwar nur einige wenige freuen, aber auf die kommt es mir an, und nur auf die!

PH

+ closed !

 
dus wel XP !

Aha, dat het niet van Hemp is, is een ander verhaal. In de bijbehorende textfile heeft een italiaan dat ook vermeld.

Ik heb ook (nog) niemand zien beweren dat dit de Hemp XP is die weken geleden in opspraak kwam.

Kan de reactie van Hemp voorstellen, vind hem alleen onterecht.

Storm in een glas water dus.

Aardig wat sites hosten de file, en die werkt.

c-ya !

Viewer

niemand dwingt je overigens om files te testen of te downloaden, als je het leuk vind; ga je gang.

 
Mmm, ik heb nog van niemand een bevestiging gezien dat DD op PW en CD functioneerd met de Interne cam, dat zou toch het kenmerk moeten zijn... :sad:

 
@wizzaerd,

Precies, alles wat er nu te downloaden is op het Internet zijn allemaal afgeleiden van de +CAM 3.2. Hierbij sloopt zo'n 95% van de gevallen je Humax (mits je de loader disabled) en de rest die overblijft heefts weinig tot niets (op backgrounds, 'XP' indicatie en een handvol wait-statements na) veranderd aan de zaak.

De eerste firmware waarbij DD bij Cinedom Deluxe en Premiere Movie 1 via de embedded Irdeto-CAM gaat werken is de versie die deze week van Planet Hemp verschijnt. Alleen zal dit een soort van 'light-versie' worden dus zonder de +CAM optie.

 
@ theGizmo,

Wat bedoel je met slopen van de Humax ?

Nu begin ik een beetje huiverig te worden : Ik wilde net diverse patches (vooral de 4.0 en de 3.2 over de 1.01.10)gaan uitproberen!!

Groetjes,

Appie

 
Appie, dat is waar PH over spreekt.

Mijn advies is altijd, zorg dat je iets hebt waar je zeer tevreden mee bent, en upgrade dan niet meer totdat je zeker bent dat het 100% goed werkt. Zo ben ik ook iets te enthousiast geweest met de huidige versie van de boardsoftware.;)

Anyway, ik ben het volledig met het verhaal van PH eens, teveel mensen met een grote mond en klagen, maar nu hij gestopt is, zie je niemand opduiken die het daadwerkelijk "wel even doet".

Maar oke, die discussie hebben we gehad.

Wat moet je nu met DD terwijl maar een paar zenders dit ondersteunen?

Je kan risico's lopen met upgrades die niet zo bekend zijn. Dus het advies blijft, waarom upgraden als het toch goedwerkt.

Wie wil blijven hobbyen daarmee, kan gerust doorgaan, maar die weten dan ook dat het (kleine kans maar het kan) een ontvanger kan kosten.

 
Kijk hier even een vervolg van het verhaal met die XP patch .

Ik heb gisteren nacht zelf die patch eens in mijn humax geladen

en geen dolby digital dus op cinedom .

Ip persoonlijk vind de greek patch hier te dounen http://www.axs-ict.nl/humax5400/Files/Firmware/HIC-GREEK+CAM-3.2.zip dus het beste dat er momenteel is dus loopt nooit vast zapt zeer soepel en geen filkerende beelden meer maar ook deze ondersteund spijtig genoeg geen dolby digital .

Groeten .

 
Heeft iemand, die 4.0 soft al ergens anders kunnen downen als op de door block vermelde links, de download link op die site doet het bij mij nl niet

 
Sorry RealViewer, maar deeplinking is hier toegestaan op het board, of men dat doet is natuurlijk een tweede.

Maar ons inziens plaats je toch eigenlijk al wat erg veel je link in dit forum en dat is nu ook weer niet de bedoeling.

We hebben het download en links forum, aldaar kun je de link naar jouw site plaatsen.

Als het dan nodig is naar je site te verwijzen voor welke reden dan ook, kan men volstaan met een verwijzing naar het download en links forum.

Ook kun je jouw url in je signature opnemen als clickable link. Op die manier besparen we dan extra postings van de link die nu toch wel bij iedereen bekend is en ook nog in ons links deel van de site is opgenomen.

 
Link deed het weer, gelijk gepatched met de 4.0 patch

op premiere 1 en cinedom deluxe, heb ik op dolby digital nog steeds een flikkerend beeld.

humax loopt nu wel beter met zappen

dit alles met een funcard

 
geloof me nu maar die Greek patch is het beste wat er op dit moment bestaat en opgelet met patchen haal niet zommaar ergens een patch want het zou je humax kunnen kosten heb ik eens gehoord ergens .

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan