problemen met funcard en vp20 en chipcat

J

JB

Hallo Allemaal,

Ik heb het volgende probleem ik probeer een funcard te programmaren met de vp20 en chipcat 2.3 maar krijg een error namelijk AVR device error en een adres 530000. jumpers staan goed en heb ook al een mod uitgevoerd maar dit leidde tot niets. Als ik nu het programma cardwriter gebruik gaat alles goed en krijg ik ook al geprogrammeerd en de werkt dan ook. Wie heeft dit eerder gehad ?

JB

 
snap ik maar chipcat staat ook op 6mhz en de programmer ook. Maar het gaat bij het programmeren van atmel al fout en daar hij de 6 of 3,57 mhz niet nodig dat is alleen in phoenix mode en niet in algemene atmel programmer mode.

JB

 
Chipcat heeft dacht ik 3 filetjes nodig; 1. progje.hex - 2. int.ee - 3. ext.hex (1 & 2 worden in 1 keer geladen)

Gebruik eens ICprog voor de amtel, dat werkt soepeltjes.

 
@JB

Zelf heb ik geen vp20,maar wel div andere programmers.

Als je een Harpune prog gebruikt met Pony prog lukt dit ook.

Je Eprom file moet je dan als crdfile maken en met Cardhunter in je 24c65 zetten.misschien dat je Ponyprog ook met je VP20 kan gebruiken.(voor de Flash)

gr Ghost

 
ok ik snap het wel allemaal gebruik maar gewoon cardwriter gaat ook goed mijn vraag alleen waarom het met chipcat niet ging.

Sluit dit topic maar

JB

 
JB,volgens mij snap ik je vraag!

Ik kreeg ook vaak foutmeldingen bij het proggen van atmel met de vp20 maar dan met ponyprog.

Het probleem werd opgelost door de atmel met ic prog een paar keer te wissen zodat je zeker weet dat ie leeg is,of dit met chipcat ook het geval is weet ik niet maar proberen kun je het altijd.

 
ok dank je zal het effe proberen maar ach als het niet gaat doe ik het gewoon met cardwriter. maar ik wil gewoon graag weten waarom het niet kan/gaat vandaar.

JB

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan