nieuwe postings

H

herbies

ik kijk bijna elke dag of er nieuwe postings zijn krijg ik vandaag voor het eerst deze melding

vBulletin Message

Sorry - no matches. Please try some different terms

vreemd want in de lijst bij de onderwerpen staat er zat

is er een bugje in de board software of in mijn comp

 
heb ik een tijdje terug ook gehad terwijl ik zeker wist dat er wel nieuwe waren.

en vandaag waren het er maar 2 terwijl er veel meer zijn.

 
Grappig dat jullie daar mee komen zeg, ik had een tijdje terug ook zo'n melding dat er geen berichten waren maar dacht dat het aan mij lag.

 
Sorry, kan er niets aan doen, zelfs met de update is nog niet alles opgelost.

Geen nieuwe postings op een dag kan niet, elke dag zijn er wel een aantal (veel meer dan 2).

Ik log 2 a 3 keer per dag in en zie elke keer diverse nieuwe postings.

Een tijdje geleden kwam ik tot de ontdekking dat je het best ook de optie aan kunt zetten "remember username and password" in je profile, dan blijkt hij het best met de gelezen en ongelezen topics om te gaan.

Helaas is het niet meer mogelijk te downgraden naar v2.03. Normaal ben ik niet zo snel met upgraden maar het ging zo fijn allemaal, als ik dit had voorzien had ik wel even gewacht.:)

Kan jullie probleempje dus niet oplossen, beste is gewoon naast de forums kijken naar de last post datum, die klopt namelijk wel, en dan weet je dus ook waar de nieuwe posts staan als je ze al met de optie "view new posts" niet te zien krijgt.

Zelf gebruik ik de "lampjes" methode, en als ik alles gelezen heb gebruik ik in het hoofdscherm onderaan de link "mark all forums read".

En meteen daarna de logout optie.

Als ik dan weer terugkom, branden alleen daar de lampjes waar nieuwe postings zijn en heb ik die view new posts optie nog niet eens nodig.;)

Maarja... ik lees dan ook weer alles, niet iedereen heeft dat nodig c.q. daar behoefte aan.:biggrin:

 
dus toch een klein bugje

awel het werkt weer

toch wel makkelijker

dat van die lampies heb ik nooit zo goed begrepen

groeten

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan