commotie

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Viewer

Ik heb nog niet helemaal helder wat de commotie is;

Italiaan maakt een patch op basis van de 3.2 Planet Hemp CAM

Noemt deze vervolgens "XP" en schrijft netjes in een tekstfile wat er anders is en bedankt PH voor de basis (3.2).

De file maakt (in tegenstelling tot veel files uit Polen) niets kapot in je Humax; sterker nog; het werkt gewoon.

Er komen massa's firmwares voorbij, wij hebben besloten om deze op de site te zetten voor de liefhebber die het leuk vindt om te testen zonder risico te lopen; het risico is namelijk al genomen bij het testen.

Van de files op overige sites kan ik niets zinnigs zeggen, domweg omdat ik deze niet getest heb, misschien zijn ze goed, misschien ook niet (kan niet de hele dag testen).

c-ya !

Viewer.

 
Goed, ben blij dat er ook andere mensen zijn (buiten Planet Hemp) die zich inzetten om de soft te verbeteren. Alleen denk ik dat men veel mensen misleid heeft door deze versie XP te noemen.

exDumber

 
Beetje grove vertaling, sorry mijn Italiaans is wat roestig.

Hallo allemaal.

Dit is de +cam XP door PH (hij is bijna gelijk aan de +3.2cam!hij verschilt niet veel). Ik heb hem geedit voor de DS9 liefhebbers.

(nou thunder-21 jij kan je lol weer op )

Let op het geschreven nieuwe naar video en vooral in het menu de FORMULERING!!!! Probeer eens te kijken in het deel dat vroeger "conditioned toegang" genoemd werd.

Ik hoop dat iemand mijn werk kan waarderen.

Als iemand de firmware wil editten haal dan de "Personalizzare Firmware ver 1.1" weg staat bij de polen of bij Klontz. De achtergrondfoto's heb ik gevonden op het internet. Ik heb er alleen aan toe gevoegd +CAM XP getest en werkend.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Nogmaals sorry voor mijn Italiaanse vertaling deze is roestig. Maar goed jullie geven me dan ook niet veel oefening

Groeten,

Humpty D.

Vertaling is van Humpty Dumpty.

Ligt het nu aan mij ... ik snap dus nog altijd niet wat er nu precies anders is aan deze versie dan met de 3.2 van PH. Het heeft iets met DS9 te maken, maar da's dan ook alles wat ik er van snap.

@viewer, geef eens een paar argumenten waarom deze XP beter zou zijn dan de 3.2 van PH ?

Belangrijkste vraag is uiteraard of het ophang probleem is opgelost. Ik vermoed van niet, want dit zou aan de originele firmware liggen en niet aan de patch ... en da's voorlopig toch nog altijd de beste reden om bij de GREEK patch te blijven.

Begrijp me niet verkeerd, ik vindt het prima dat je die zaken wil testen en beschikbaar stellen op jouw site, maar doe er toch wat uitleg bij. Ik besef wel dat je het druk hebt etc ... maar een nieuwe firmware van iemand anders dan PH behoeft toch een woordje uitleg, op die manier kan je al veel speculaties uit de wereld helpen nog voor ze beginnen ...

CU

Red

 
Euh.. deze gaat dicht, er is al een topic over deze versie eigenlijk, en het is niet zinnig in twee aparte threads over hetzelfde te gaan discussieren.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan