SupportPlus 7

G

gup

Twijfelde even waar ik de posing neer moest zetten. Dan maar hier.

Bij Lidl pas geleden voor weinig een prachtige universele afstandsbediening gekocht, werkte perfect, ook het schoteltje.

Lol was van korte duur want het vrouwtje had een opruimdag en de handleiding met de codes verdween in de prullenbak.

Ben nu de trotse (net niet vrijgezelle ;-) )bezitter van een stuk onbruikbaar plastic.

Mijn hoop is dat iemand deze SupportPlus 7 ook gekocht heeft en nog een kopietje heeft van de handleiding.

GRRRRAAAAAAGGGGG.....

Op hun website kan je dus niets downloaden.

 
Laatst bewerkt:
Als je weer naar de Lidl gaat even rondkijken, vaak liggen er open verpakkingen, geen a/b meer wel vaak wel nog een papiertje (handleiding), kun je die meenemen, vermits niemand hier je kan helpen.

Ik heb overigens de link even weggeedit aangezien het niet noodzakelijk was om bij deze vraag een commerciele link te posten ook al kun je op die pagina nergens klikken.:)

 
Ja, stom, niet nagedacht bij die link.

Maar ben al wel naar verschillende vestigingen geweest. Die ab hadden ze maar kort gehad. Waren er al snel doorheen.

Flink wat uurtjes op het net lopen zoeken.

Noppes dus.

Kleine kans dat een mede-hobbyist er ook eentje op de kop heeft weten te tikken.

 
Hoi.

Is dat zo'n vrij lang smal grijs ding (cirkel in het midden en de cijferknopjes nogal ver weg bovenaan) ? Ik heb er eentje, zit inderdaad de kanaaldigitaaldoosjescode in en ook de Nokia 9500 werkt (zij het wat vervelend met dvb2000)

Helaas hebben ze het onmogelijk gemaakt op de VCR knop bijv. nog een 2e sat te proggen. (terwijl dat best had gekund).

Doe maar effe een mailtje als je denkt dat het de goeie is.

 
Hoi.
Is dat zo'n vrij lang smal grijs ding (cirkel in het midden en de cijferknopjes nogal ver weg bovenaan) ? Ik heb er eentje, zit inderdaad de kanaaldigitaaldoosjescode in en ook de Nokia 9500 werkt (zij het wat vervelend met dvb2000)

Helaas hebben ze het onmogelijk gemaakt op de VCR knop bijv. nog een 2e sat te proggen. (terwijl dat best had gekund).

Doe maar effe een mailtje als je denkt dat het de goeie is.
het is wel al 6 jaar geleden dit bericht maar ik hoop dat mij ook kan helpen met de handleiding van deze ab. mijn email adres is weg ge edit ! ik zou je zeer dankbaar zijn als je me alsnog kunt helpen.

met vr.gr. pietpopi.

 
Laatst bewerkt:
Hoi pipojohn, welkom op het Satellite Fun Board !

Zoals je ziet heb ik je e-mail adres weggehaald.

Dat heb ik gedaan omdat ons board ook door zogenaamde bots gelezen kan worden.

Bots zijn scanners die naar informatie zoeken op het internet, en ze bijvoorbeeld via zoekmachines kan aanbieden aan zoekenden.

Maar ze worden ook gebruikt om spammers te helpen aan slachtoffers.

Om die reden is het nooit slim om je mail adres zomaar op het internet te laten slingeren.

Mensen die je willen e mailen, kunnen het adres achterhalen door op je naam te klikken.

Verder kan men je ook een PM (personal message - persoonlijk bericht) lokaal hier op het board sturen.

 
Beste Pipojohn.

Welkom op het Satellite Fun Board en ik heb waarschijnlijk gelijk goed nieuws voor je.

Ik heb namelijk een handleiding voor je gevonden, en wel eentje in 8 talen, een pdf document. Dit staat nu ter download in onze downloadsectie onder "Documenten".

Of je kunt natuurlijk ook deze rechstreekse link namen naar het bestand.

De derde taal is Nederlands, dus even iets bladeren. Veel plezier!

 
Net geregistreerd, ff wennen nog.

Ik klik op download van die afstandsbediening, maar lukt niet.

Is er een andere manier om aan dit verhaaltje te komen?

Bruiloor.

 
Je hebt gelijk, er lijkt een probleempje op de server te zijn.

BT moet daar even naar kijken wanneer 'ie online komt.

Ongetwijfeld zal het morgenvroeg gefixt zijn...

 
hallo allemaal..

ik ben nieuw op dit forum en heb hetzelfde probleem met mijn universele afstandbediening. Heb ook de SupportPlus 7, en verrassend ook zonder handleiding. Nou zag ik hier dat er een pdf bestand was, maar helaas werkt hij niet. Het is een .rar bestand bij mij.

kan iemand mij helpen wat ik nu moet doen?

Groetjes Roween

 
Het is een .rar bestand bij mij. kan iemand mij helpen wat ik nu moet doen?

Groetjes Roween
Welkom op het board.

Om een RAR bestand uit te pakken heb je winrar nodig als je even een Google doet zoals hier,

http://www.google.com/search?ie=UTF-8&q=Winrar

Kun je het progje downloaden en uitpakken, je mag het dacht ik 30 dagen zo gebruiken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan