00 04 is weer bezig.

A

apkay

met walbanger geen probleem op de philips,

maar met div file's geen beeld op 00 04.

heb al div bpm/ppua's geprobeerd,

vreemde is dat walbanger het gewoon doet.

op 00 04?

 
Lijkt mij dat ze net als vorige keer dus weer een groot aantal mk's/ppua's gewijzigd en/of uitgeschakeld hebben.

 
ja ok,maar in walbanger heb ik ppua op 4x 00

en pbm op 83 ff enz

dan zou je toch denken dat dit ook moet werken

in de div file's.

 
Dat zou je denken, dacht ik vroeger ook, maar het blijkt dat Wallbanger niet naar de laatste 2 bytes van de ppua kijkt.

Je MK zal dus wel werken, maar je hebt 99 ppua's die je kunt uitproberen om te zien welke nog goed is.:0

Check ook even het loggen forum, daar staat er een heel stuk over uitgelegd als ik me niet vergis, of het emulator forum.

Door Woutje, daaruit kun je ook opmaken dat niet alle CustWP's die je logt ook werkende zijn en dat die CustWP's 2x komen, er zitten nogal wat verschillen in enzo.

Dus als Wallbanger nog update is je enige garantie dat je mk01 nog werkt, de ppua blijft een onbekende factor.

 
ik heb de mk 01 niet eens ingevuld in wb

maar ik zie dat ik met de fun in mijn hummie nog wel beeld heb

dus ik ga dat maar eens uitpluizen vanacht.

 
ik ben eens gaan rommelen met de ppua/pbm,

en inderdaad heb weer beeld?

pbm ff ---- fe

ppua ----02 61

 
Nou, mag wel, maar met FE hebben we goede ervaringen.:)

 
En blacktiger, met de laatste 2 bytes als onbekende, hebben we 16x16=256 mogelijkheden voor de ppua. Dat zijn er nog meer als 99 :laugh:))

 
Correct... maar in elk geval is het gemakkelijker 256 mogelijkheden uit te proberen dan een aantal miljoen. ;)

 
ach je hebt toch niks te doen, verveel je je in ieder geval niet.:laugh:

 
Hehehe... apkay dan misschien ofzo... ik niet, heb het daar te druk voor.:biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan