Arabesque stopt ermee op 15 december...

V

vl32

"Arabesque, the network Arabic that Bird from years by now transmits on Hot, will stop its transmissions 15 December. The service on Hot Bird is codified in Viaccess, and little attacked from the pirati ones. Arabesque transmits also from the Nilesat satellite (and will continue also after 15 December to transmit from here), but many inhabitants in the north of Europe, have of the difficulties to receive this satellite. On the Nilesat, Arabesque is codificta Irdeto. "

 
Zou dat betekenen dat dan die arabieren naar Zuid Europa gaan verhuizen? Dan weet ik nog wel een paar zenders die eraf mogen ;)

 
Lekker warm onder de spaanse zon bijv..

Vanavond mee met sinterklaas........

 
@satslope hoe zo weet je nog wat zenders heb je soms daar wat tegen?of begrijp ik je intosjesm verkeerd

 
Tegen? Neuh.. Helaas heeft sinterklaas mij niet meegenomen, dus zal ik zelf moeten sparen :sad:

Overigens is die sportzender best aardig, de rest begrijp ik niet zoveel van.

 
intosjesm?

enthousiasme...

Leuk zo'n cursus, nog even en dan begrijpen we wel wat er op die zenders gezegd wordt.

Maar... is het nu echt zo dat ze van de Hotbird verdwijnen? Want er worden nog veel viaccess ontvangers voor verkocht momenteel vanwege ART, komen ze straks allemaal weer terug voor een schotel van 1.40m.

 
hehe ach er zitten toch genoeg van deze zenders en weet je ze waren er zelfs al heel snel bij vroeger al toen de hele boel nog analoog was waren er al veel van die zenders .

Ik vind het wel leuk om eens met andere culturen in contact te komen zo kan je ook soms eens zien op een van die zenders hoe ze daar leven en zo .

En op Nilesat en Arabsat zitten er ook nog genoeg hoor alleen een grotere shotel is hier soms op zijn plaats .

Groeten .

 
Nou, ik heb pas een XSAT ingericht voor een arabier, maar die zal er zeker niet blij mee zijn als dat pakket verdwijnt..

Tenzij ie ECHT van plan is te gaan verhuizen naar het zuiden, maar dat denk ik niet.

 
Er is op de NILESAT een hoop veranderd! Zie lyngsat..

Maar die zenders op 13 oost zijn er nog steeds.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan