Loggen ???

F

flup

Het is misschien wel een heel erg domme vraag maar:

Wat is loggen? Ik ben een saan het zoeken geweest met google en ilse en yahoo en lycos, maar nergens vond ik een goede site met informatie...

En nog zo'n vraagje wat is een wallbanger ???

Alvast bedankt.

 
hee fluppie guppie ,

vraag je Pa es die weet wel wat loggen is..

en een wallbanger is iemand die ook na een waarschuwing weer met zijn kop tegen de muur slaat.

 
Wallbanger, is dat niet een mix van wodka, gin en tonic ofzo?

Volgens mij een drankje waar je behoorlijk dronken van word.

En Joggen doe ik iedere avond........

 
Euh.. dit is geen kletspraat forum en flup jr. stelt een serieuze vraag.

Met google zul je niet snel zoiets vinden, maar je hebt vast wel gezien dat er hier een loggen forum is, daar is genoeg informatie uit te halen.

In het voyager/emulator forum kun je opmaken dat wallbanger een logger/emulator is.

Loggen is data verzamelen die verzonden wordt via de satellietproviders naar je ontvanger. Het gaat hier hoofdzakelijk om het loggen van diverse soorten sleutels en soms ook andere data.

Als je een redelijk echte op dit gebied bent, dan kun je ook iets doen met die data, maar ik zou eerst eens bij het begin beginnen, pa weet ook niet echt wat loggen is, en loggen is mijns inziens iets voor de ietwat gevorderde gebruiker, niet voor de beginner.

 
Flup jr ik hoop dat je Duits goed is.

Je hebt PM.

Multi

 
Bedankt voor de uitleg BT.

En multispeed...zo te zien kan ik wel iets met die link..ik heb toch al aardig wat informatie van dat board gehaald/

Thnx...

Flup jr

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan