5816 patch risico's?

H

hansadutta

Hallo Allemaal,

Met grote belangstelling volg ik de ontwikkellingen mbt het patchen van de software van flip. Als je een nerd bent om daar een kick van te krijgen mag je me een nerd noemen.

Ik heb met declink een beetje zitten spelen en dat ging de eerste keer perfect. De volgende 4 keren bleek er ineens geen kanaallijst meer in de ontvanger te zitten en moest ik alles maar weer scannen. Het is me niet duidelijk wat er fout gegaan is want ik dacht toch echt de manual van redcat gevolgd te hebben (met dank, want zonder kom je er echt niet achter hoe het werkt) maar het was niet zo'n grote ramp want de software draait toch wel door en je kunt het altijd nog een keer proberen.

Hoe groot is het risico dat het kopieeren van de patch mislukt? Want als ik het goed begrijp ben je dan zuur. Graag wat geruststellende berichten.

Groetjes

Hansadutta

 
Gebruik een stabiele PC en volg mijn stap voor stap uitleg. Dan kan er niet veel misgaan. Als het toch misgaat, is ie niet echt dood, dan heb je een Oslink nodig om het weer in orde te krijgen.

Voor de problemen met declink, heb ik meer info nodig om je ermee te helpen. Misschien mail je me beter, en maak je eventueel screenshots van de fouten of problemen.

 
Bedankt M_Z, dat is geruststellend genoeg. Zal het vanmiddag eens proberen. De gebruiksaanwijzingen op je website hebben me ook veel geholpen.

Wat betreft die declink problemen; het draait op de pc allemaal wel goed en het schrijven lijkt ook goed te gaan maar vaak start de ontvanger op zoals de allereerste keer. Zonder kanalenlijst.

Het is me ook weleens gebeurd dat de kanalenlijst er in stond en er altijd het rode "geen ontvangst" bolletje op de tv stond. Het beeld was ook zwart. Als ik dan kontroleerde of er ontvangst was was dat prima. Verliet ik dan het menu had ik ineens beeld. Met nog steeds het rode bolletje. Errug grappig dus.

Maar na een aantal keer proberen lukte het uiteindelijk toch. Ik vermoed dat ik het updaten van de tpt en tcs niet altijd even goed heb gedaan. Dat is in het begin ook wel wat verwarrend.

Groetjes

Hansadutta

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan