Palco op zwart

R

ruff rider

Vanaf gisteren krijg ik geen beeld meer op de kanalen van Telepui met een DS9 kaart in de embeded cam. Met dezelfde kaart in de Nokia 9500 (Amon) heb ik wel beeld op alle zenders.

Greetz

Ruff Rider

 
Ruff... even opletten he, zo'n vraag kun je echt niet in een openlijk forum zoals het Humax forum gaan stellen als je daar een goed antwoord op wil krijgen.

Misschien zijn ze bij D+ iets aan het proberen, ik hoorde ook al van pipo dat met de funcard in zijn Humax niks aan te vangen was met Telepiu, dus misschien is het toch iets wat inderdaad specifiek aan de Humaxsoft ligt (maar gezien het over gebruik met illegale kaarten gaat moet dat dan hier), ofwel D+ is dus aan het proberen een tegenzet te doen.

Ik begreep gisteren van pipo op de chat dat ie al de hele week met zijn fun problemen had op de hotbird zenders van D+.

\

 
Niet allen D+ maar ook met TPS zijn er problemen. Hier met ds9 kaartje in combi met Humax.

exDumber

 
IK dus gelijk met mijn aston 105 cam naar Palco.Geeeeeen beeld.De files die ik gebruikte waren secom 301, dus goeie.

Toen vervolgens mijn freecam 2 017 erin met silvercard files Ds9 504 en beeeeeeeld. Hoera.

Zou dus naast de Humax ook de aston 1.05 ook besmet zijn door D +

ILYA

 
Ik had op het duitse irderto free board gelezen dat het probleem zich alleen voor deed met de hummy.Het hield me bezig,.Op de aston 105 moest het wel kunnen.Ik het secom301 files eraf gegooid en een ander file erop gezet n.l. die van het funcard board.En..... ja hoor ik had direct beeld op onze P.

Jammer Hummy boys hopelijk kom voor de palco weer een aanpasing.Ik wacht zelf op de freecam 2018 voor de Taq.

Wie weet hebben we gezamenlijk een goeie kerst : )

ILYA

 
Het zelfde verhaal gaat zich binnenkort ook voordoen bij de Franse Kiosk. C+ heeft namelijk besloten alle PPV zenders boven de provider 00 30 te zetten en daarmee in de toekomst pogingen te gaan doen om de piratenkaarten hiervoor in eerste instantie onklaar te maken. De eerste zet is nu dus Italie.....

Overigens werken de providers boven 00 30 alleen met een Aston CI met software 1.04 of hoger....

 
Ik ga ook is een huis zoeken op Pluto , dan weet je tenminste waar pluto de mosterd vandaan haalt :)

ILYA

 
Wat vergeten, wat ik niet goed begrijpt dat ik vanmorgen wel alle palco ' s kan ontvangen via mijn freecam 2017 in de echo 3000 met een silverkaartje DS 9 project.@ Satwachter hoe kan je dit verklaren !!!

ILYA

 
Alleen met de Humax is het nu niet meer mogelijk om met een fun of ds9 kaart via de interne cam de Palco's te ontvangen.

@Ilya.... palco werkt nog steeds via de huidige 00 11 provider maar ze zijn aan het testen via 00 34. De bedoeling is het huidige 00 11 pakket bij goed verloop van de testen over te zetten naar 00 34. Als men definitief op 00 34 gaat uitzenden zal dit voor Aston CI's, zelfs met originele kaart, grote problemen opleveren als men de oude Aston CI heeft. De software van dit moment kan deze hoge providernummer niet aan. Wat het gaat doen met ds9 kaartjes, freecams, funkaartjes of weet ik allemaal niet meer kan ik je niet vertellen op dit moment.

 
Kleine correctie op satwatcher's verhaal:

De Palco's lopen nu zowel op 0010 als 0011.

Waarvan het meerendeel van de tijd op 0010, echter de italiaanse voetbalbal wedstrijden worden uitgezonden door 0011, die dan gebruik maakt van de palco-kanalen.

Wat betreft de hogere identnrs. Dit zal op een Aston 1.04/5 in combinatie met een funkaart denkelijk geen probleem geven, want 0037 draait nu ook perfect op deze combinatie.

 
Stream (id 00 37) werkt momenteel toch ook met een funcard in de humax, of is dit misschien via hun Irdetocodering?

 
@Denktenk klopt met funcard en Aston 1.05 geen problemen op Palco's.

Groeten .

 
Met oude Astons wordt dan ook bedoeld de niet urocam versies dus de software 1.03 en 1.00 versies.....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan