Winterslaap

R

ruff rider

Is iedereen in winterslaap gegaan hier op satfun of is er een andere reden waarom er niet gepost wordt?

Greetz

Ruff Rider

 
Er wordt wel gepost, maar lang niet zoveel als normaal, inderdaad bitter weinig de laatste paar dagen.

Tot nu toe had ik het toegeschreven aan Sinterklaas en pakjesavond etc. Maar dan zou het nu langzaam weer moeten toenemen.

Als dat niet gebeurd weet ik de oorzaak ook niet, of het zou moeten zijn dat er gewoon niets te doen is omdat de providers ons niet uitdagen of omdat gewoon even iemand een probleem of vraag heeft. Maar dat laatste kan ik me niet voorstellen.

Even afwachten dus zou ik zeggen. Eind deze maand vertrekken ook weer een aantal mensen op wintersport, dus dan zal het ook iets rustiger worden.

 
Nee joh.. Iedereen zit naar Canal+ te kijken! hehe

Groeten Simon.

 
Meschien is de oorzaak dat topics gauw worden gesloten?

Sommige Moderator's zijn echt fanatiek op dat gebied.

Er is ook een pagina waar alles goed word uitgelegd wat betreft kaartjes enz.

Tja,wat moet je dan nog vragen?

 
Topics worden niet vlug gesloten, alleen die met illegale vragen.

Het is me bekend dat er sites zijn die daar wel gewoon antwoord op geven, als die hun server willen kwijt raken moeten zij dat zelf weten, maar na 8x te zijn verjaagd hebben wij er nu wel zo'n beetje genoeg van.

Als dat betekent dat het meerendeel van de gebruikers elders gaat kijken, dan betekent dat ook dat het meerendeel dus vrijschakelaars is, en die hoeven we hier zowieso niet.:)

Naja.. zal wel loslopen hoor, komt vanzelf wel weer, zo gauw de providers zich weer gaan roeren komt er ook wel weer wat meer drukte.

 
Zeg wat een nieuwsgierigheid hier -:) MIjn PC ligt ernstig plat. Ik heb vorige week drie 256 Mb DIMMS gekocht en een AGP 32 MB grafische kaart. De resultaten wil je niet weten. Windows verslikt zich blijkbaar volledig in al dat geheugen. Harde schijf ? Hoezo harde schijf (het zijn er trouwens vijf, twee SCSI en drie IDE, de problemen met zo'n configuratie zal ik verder niet uitleggen). Linux ? Lilo ?? Weg Windows en ook: weg Lilo (en daarmee Linux ook for the moment) Kortom: ik hoop komend weekend de zaak enigszins op orde te krijgen want ik ben nu al zes dagen achtereen om 01.00 uur naar bed en dan weer vroeg opstaan: rampzalig. Resultaat wat je hier ziet: proberen een beetje te lezen op de PC van kantoor en weinig te schrijven. Voldoende toegelicht ??

 
Das een leuk karwijtje voor een ICT beheerder, alleen hebben we nog geen les gehad in SCSI problemen. Veel geluk met je systeem :)

 
Ja windows en teveel geheugen. Hopelijk geen XP.:)

Wat ik vaker hoor is windows geheugenbeheer uitschakelen en een swap op de HD aanmaken ter grootte van 2x het aanwezige geheugen of ietsie meer, dan schijnt het stabieler te werken.

2000 en XP zouden er eigenlijk gewoon goed mee overweg moeten kunnen.

Maarja... 't blijft windhoos he.:)

Scsi is pret.

Ik heb hier ook 3 hd's, 1 cdrom (4 stuks ide dus) en 2 scsi cd's draaien gehad, 0 problemo.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan