palco

T

tendoryu

bij wie werkt de palco in de interne cam van humax???

groetjes tendoryu

 
Sinds ze overgestapt zijn op seca werken ze niet meer in de irdeto-cam.

Het antwoord dat jij wilt hebben zal je hier denk ik niet tegenkomen.Probeer het eens in de Bedelstaf.

Groetjes,

Appie

 
Nou het antwoord kan wel zolang het maar geen illegale info bevat.

Het antwoord is dat D+ nogal een ECM heeft gedaan waardoor het momenteel niet meer mogelijk is via de interne cam naar Palco te kijken.

Is overigens ook illegaal om dat te doen.:)

 
dus iedereen die een abo heeft op palco en een humax bezit kan niet meer kijken op de interne cam en moet nu een aston cam1.05 halen

ik denk toch dat het niet ilegaal is om van de interne cam van de humax een allcam te maken omdat de software vrij te krijgen is

kan mij ook iemand zeggen waarvoor de ECM dient

groetjes tendoryu

 
De interne cam is een Irdeto cam.

Deze is dus niet bedoeld voor Seca uitzendingen. Derhalve kun je ook geen abo hebben op Telepiu als je alleen voorzien bent van de interne cam.

Overigens wordt zowel interne cam alsook de Aston CI module niet door Canal+ (c.q D+) ondersteund.

Misschien is het niet illegaal om er een allcam van te maken, lijkt me in elk geval niet, men heeft immers voor de ontvanger betaalt, het wordt pas illegaal als je hem op een illegale manier als allcam gaat gebruiken.;)

Een ECM is een Electronic Control Message, ook wel Electronic Counter Measure genoemd.

Vrij vertaalt "eletronische tegen-maatregel", waarbij je moet denken dat de tegen-maatregel tegen de hackers is.

Simpel gezegd, een methode om te proberen bij de zwartkijkers het beeld ook daadwerkelijk op zwart te krijgen.:)

 
Er zal wel iemand mischien zo :biggrin: :biggrin: slim zijn om weer en patch te maken .

 
Jongens, een allcam is een cam voor irdeto en betacrypt. De nieuwe amon software/humax patch heeft niets met een allcam te maken.

 
bedank voor de snelle reply nu kan ik verder

groetjes tendo

 
@activ dat wist ik nu ook al wel dat het er niks mee te maken had maar ik gaf even reactie op ECM in posting van Blacktiger dat heeft er dus wel mee te maken die patch omdat alleen humax ontvangers werden getroffen snap je .

Groeten .

 
Ja ik weet dat die patch ermee te maken heeft Satjan.

Het ging er meer om of het illegaal of legaal was, in principe is de Humax er niet voor bedoeld.:)

Anyway. Peez, jij zegt dat Palco weer te zien is op interne cam.

Is de ECM weer teruggedraaid of heb je een of andere fix gedaan?

 
ik heb alle key's doorlopen en hier en daar vernieuwd

verder niets.

Zowel op een 3.2 en de voorloper beeld.

M.v.g. peez

 
Hier ook alles terug open. Ik heb er wel de nieuwste patch opgezet (+CAM XP). Tevens is het Dolby Digital probleem op Premiere ermee opgelost.

Greetz

Ruff rider

 
@Blacktiger ECM weer teruggedraaid denk ik werkt weer hier .

Greetz. :)

 
Het had weinig met een ecm te maken , palco draaide gewoon op key 0E en dat kon de hum niet die dacht er wat anders bij....

Nokia wel :):):)

 
Hahaha LoL... en nu wil ik dus niemand meer horen verklaren dat een Hummie beter is dan een Nokia.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
nu ben ik juist gefasineerd door de ECM

ik wilde na gaan wat er preciesveranderde in de humax

groetjes tendo

 
ECM hmmmmm die is er elke 30 sec :)

EMM's zijn ervoor om keys etc op de kaart te schrijven.

Waarom deed palco het niet ?

Om de simpele reden dat Telepiu naast de standaard providers 0010 en 0011 de provider 0037 gebruikte en deze als eerste in de tabel voorkwam. Dus de interne cam vroeg ident 0037 af en deze hebben we niet op onze funny cards staan en daardoor dus geen beeld. Bij taquilla hebben we hetzelfde probleem met ident 0034. Maar dit heeft PH dus opgelost in de +cam. Het is dus een "kleine" moeite om dit ook voor de palco's in orde te maken.

Op dit moment gebruikt telepiu ident 0037 niet en daardoor werkt alles dus weer als vanouds

 
Originally posted by Black Tiger De interne cam is een Irdeto cam.


Deze is dus niet bedoeld voor Seca uitzendingen. Derhalve kun je ook geen abo hebben op Telepiu als je alleen voorzien bent van de interne cam.



Bij mijn weten is het toch alleen illegaal als je met een leuk kaartje kijkt terwijl je een abo kan nemen op de plek waar jij woont?

Ik kan in Nederland geen abo op D+ nemen lijkt mij, dus ernaar kijken via zo'n leuk kaartje is dan toch niet illegaal?

* had rechten moeten studeren :biggrin: *

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan