Prettige Feestdagen

M

master28

Ik wil iedereen hier vast prettige feestdagen, een gelukkig nieuwjaar en veel "fun" plezier wensen.

Ben ik mooi de 1e hier die dit doet dit jaar :)

 
Ook van mijn kant prettige feestdagen en een gelukkig (hobby) nieuwjaar :)

Grtz Bullet

 
Ook van deze kant vast allen een fijne feestdagen en een prettige jaar wisseling.

Laten we maar eens kijken in 2002 wie er nog typen kan:)

 
Zijn we niet een beetje vroeg of komen jullie niet meer op het board tot het nieuwe jaar is begonnen?

 
Nee iedereen wil bovenaan staan :)

Ik blijf niet achter en wens iedereen ,al is het nog veel te vroeg, een prettige kerst een goed nieuwjaar en heel veel FUN toe.

 
Vindt het inderdaad een beetje vroeg maar de eerste kerstkaarten komen ook al door de brievenbus zeilen dus waarom dan eigenlijk niet........

Iedereen een prettige decembermaand met veel huiselijk plezier en lekkere ontspanning...... en laten we hopen dat het gezelligste satellietboard van Nederland er altijd zal blijven voor de echte hobbyisten.

Ga nu weer met mijn treintje onder de kerstboom spelen :):)

 
Ok, dan wenst de DRZ jullie ook alvast fijne feestdagen toe en een gezond,kijk en luisterrijk 2002 toe!

 
Ben het totaal oneens met dit veel te vroege gewens dus doe ik ik dit niet eerder als een dag voor de kerst.

Stel je krijgt met een iemand of nog erger met alle users van dit board(kan bijna niet maar stel toch)vreselijke ruzie,dan heb je diegene(n) toch al prettige feestdagen gewenst terwijl dit helemaal diegene(n) niet toewenst.

:) :)

 
Allemaal prettige feestdagen en een heel goed begin in 2002.

Jantje

 
hehe hebben jullie nu allemaal al een slag :biggrin::biggrin: van de windmolen gekregen of zo ?.

De maand is net begonnen en ze geen al nieuwjaar wensen .

:biggrin: :biggrin: toch blijft dit board verassend en leuk :) :)

 
oei foutje geen moest gaan zijn :)

 
tja inderdaad, de eerste kaarten vallen al weer op de mat, dus het moet kunnen. ook vanaf heir alvast prettige dagen toegewenst en veel (sat) fun voor 2002 toegewenst...............

greetings opeltje

 
Ik sluit me helemaal aan bij alle goede bedoelingen hoor dat wel en wens dan ook iedereen goede feestdagen en het beste voor het nieuwe jaar

 
Uiteraard kan ik niet achterblijven en iedereen een verrassend 2002 toewensen. Fijne Kerstdagen.

Grtz Mike The Bike

 
Nu is het de tijd om alles bij te leggen!!!!

Prettige kerstdagen en een voorspoedig 2002

 
Ook van deze kant,Prettige feestdagen allemaal!!

En veel kijk-en hack plezier.

Ghost.

 
Ik wens iedereen een gelukkig 2002.

Hoe zit het met de goede voornemens?

Ik ga dit jaar maar eens NIET stoppen met roken, lukt toch niet ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan