Freq UPC-Digital ??

K

kollenburg

Hoi,

Een beetje off-tropic op ons sat-board, maar het gaat wel om een uitzend-frequentie...vandaar....

Wie kan mij de freuqenties vertellen waarop UPC-Digitaal (kabel) uitzend in de regio Eindhoven/Helmond??

Mijn kabel-D-Box vindt helaas niets, maar deze zoekt echter alleen op een 25-tal voorgekookte frequentie`s met een enkele vaste symbol en QAM instelling.

Ik heb al wat in zitten tikken, maar om op die manier iets te vinden is natuurlijk een speld in de bekende hooiberg....

Ik weet dat de pakketen in CryptoWorks zitten, maar het Preview-Kanaal van Arrivo (PPV) is echter FTA, dit moet dus zeker te zien zijn.

Alvast Dank....

Groetjes,

Erik.

 
Bestaan er van UPC geen kabelzenderkaarten dan?

hier bij Essent wel...het lijkt me toch logisch dat je die op kunt vragen bij je kabelboer...

 
Hoi Vl29,

Tja....die weg heb ik ook al proberen te bewandelen, echter als je al iemmand te spreken krijgt die wat meer van de techniek af weet.

Doen ze daar toch geheimzinnig over, het "verhaal" is, dat de (digitale) signalen niet bedoeld zijn voor ontvangst met andere dan door UPC verstrekte apparatuur, er is dus geen noodzaak is deze gegevens te verstekken...Bah !!!!

Het reguliere kanalenlijstje vermeld alleen het uitgaande (modulator) signaal van je settop doosje.

Deze doosjes werken ongeveer het zelfde als de reguliere C+ sat-ontvangers, er is dus niets in te stellen of af te lezen.....

Groetjes,

Erik.

 
Anders zou je kunnen proberen er even een spectrumanalyzer aan te hangen, dan weet je in welke buurt je moet gaan zoeken met je ontvanger.

Dus als je iemand kent met zo'n ding zou ik die eens bellen of hij op de koffie komt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan