Nokia 3285 ????

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

flup

Kan iemand mij helpen, ik was pas op een site (voor gratis beltonen en logo's http://www.zingy.com)

En daar moest je opgeven welke telefoon dat je had....en daar stond bij : de nokia 3285 ????

Wat is dat voor telefoon, zelfs op de nokia site waar je normaliter alles kunt vinden staat deze telefoon er niet bij!!!

Wie heeft een site met informatie over deze telefoon of in ieder geval een plaatje ervan.....

Want deze teledoon lijkt me wel interressant.....

 
En dat heb ik ook met de 3110 ik vind er niets van op internet..

kan iemand me ook met deze telffon helpen ???

 
Thnx denktenk,

goede link

Er staat alleen wat weinig informatie over maar dat maakt niets..

Hartstikke bedankt, kan ik weer even vooruit.

:biggrin:

 
De 3110 is een ouder apparaatje, ik heb er hier ook eentje van thuis liggen.

Wat wilde je erover weten? Misschien dat ik je wel helpen kan.

 
Ik wilde er eigenlijk wat features van weten e.d. en een fototje voor wat info op mijn site.

 
Oei, dan zou ik een foto'tje met de webcam moeten maken. Qua features is ie hetzelfde als de 3210 ongeveer, alleen bepaalde leukigheidjes, zoals bijv. de spelletjes, zitten in de 3110 niet.

Hij is smaller maar wel dikker dan de 3210.

Ik zal eens zien wat ik er nog van kan vinden voor je.

 
Graag gedaan, ik heb een Duitse link voor je gevonden.

http://217.69.75.20/mobile_phones/produkte/3110/

Hier staat alles in, je kunt ook op "Daten" klikken voor de specifikaties, dus op dit stukje site kun je alles te weten komen over de 3110 en ook alle andere Nokia's waarvan je nog info hebben wil.

Google.com rulez.;)

 
hartstikke bedankt BlackTiger,

Misschien ook weer leuk om mijn sitee even te updaten al sik tijd heb.

 
Best wel raar, op iedere nokia site staan weer andere GSM's.

Op nokia.nl staat de 3110 en 3285 niet, deze 3285 staat wel weer op de amerikaanse site (geloof ik, ik heb het over DenkTenk's link) en de 3110 weer op de duitse...

Hoe kan dat eigenlijk....want op de amerikaanse site staat ook een 3390 en een 3360 de 3390 dezelfde features als de 3330 en de 3360 diezelfde als de 3310 waarom zijn de namer er dan anders ? En waarom maakt nokia niet één site met alle uitgebrachte GSM's ?

En op de amerikaanse site staan ook analoge GSM's er staat er eentje bij die is héél mooi waarom staat deze niet gewoon op de .com site ???

Allemaal wel raar hoor, als ik toch zo'n bedrijf had als nokia, maak je toch minstens 1 goede site met alle uitgebrachte GSM's, maar ja...gelukkig zijn er ook nog zoekmachines...

 
Zo vreemd is het allemaal niet. Niet elk land heeft dezelfde telefoons.

Voor de US is het toch al in elk geval apart, dit gezien het feit dat wij altijd op de 900mhz band hebben gezeten en pas relatief korte tijd opde 1800 mhz zitten.

De Amerikanen zitten al langere tijd op 1800 of 1900 mhz en hebben daardoor dus aparte toestellen.

Verder heeft het geen zin analoge telefoons hier te vermelden aangezien wij geen analoog netwerk meer hebben, ik twijfel er overigens aan of er uberhaupt in Europa nog een analoog netwerk is.

Zodoende is het voor zo'n bedrijf dus interessanter en beter om op de regio en de markt gerichte websites op te zetten dan 1 grote website waar alles op te vinden is.

En je zal om iedereen happy te maken toch in een -tigtal talen pages moeten maken. Het goedkoopst is het dus om dat niet centraal te doen maar om dat uit te besteden aan de werknemers van je bedrijf in het land van die taal en daar ook de website op te zetten.

Voor pc's is dit bijv. minder van belang omdat pc's te veel universele onderdelen hebben en dat vrijwel niet verschil omdat er gewoon een paar standaarden zijn.

Doch ook hier zie je verschillende sites in verschillende talen.

Kijk bijv. naar (ieks) Microsoft.nl en probeer maar eens te zoeken naar een exception error 0e, dat gaat dan via een omweg en je komt toch op de US site terecht uiteindelijk.

Indien je meteen naar de .com site gaat, kun je ook al meteen in het venstertje die zoektekst intypen, ben je sneller klaar.

Voor overige vragen hieromtrent moet je bij de fabrikant zijn, die bepaald het beleid voor het maken en het plaatsen van de sites en de content, en wij kunnen gedachten van de makers immers niet lezen.:)

We wijken echter wat te veel af van de originele vraag dus ik doe het topic dicht.

Als je meer wilt vragen kun je eventueel een eigen topic openen.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan