New: allcam firmware Humax+cam 4.1

S

skysat

New: allcam firmware Humax+cam 4.1 released 07-12-2001 by humsatsof (uploaded 9 december because we had a zone update)

This firmware is has the same bennefits like the 4.0 and supports Dolby digital

on cinedome de luxe.(crazy ivan made the translation for us thanks to him for his suport on the 4.1)

Deze patch is supersnel in het schakelen naar een andere zender.Geen rode balken meer.

De beste patch tot nu toe.

Enjoy

Skysat

 
zoals aan gegeven heb ik de nieuwe verzie van de allcam software getest en werkt prima met DD en ook het schakelen geen probleem tot nu toe geen vastloper gehad dus weer lof voor de aanpassers van deze software verzie en natuurlijk ook voor P.H voor het verstrekken van de nodige uitleg wat er aangepast moest worden voor DD en beter schakkelen voor elkaar te krijgen.

G.R Pecari

 
Ik heb hem hier ook op de humax gezet en het is inderdaad een sterke verbetering. Vroeger liep de Humax regelmatig vast, dat is nu bij de eerste testen niet voorgevallen.

 
Bij mij dus geen goede test, wel zijn alle functies beschikbaar, MAAR wel geluid en geen beeld. Met de 3.2PH geen probleem.

Kan eventueel met de loader H1.37 (eerste type Humax) te maken hebben.

Diegene die succesvol getest hebben zullen waarschijnlijk met de loader 2.08 werken, kan dat iemand bevestigen?

Grtz Mike

 
Ik heb hier een humax met de loader 1.37 en het werkt goed DD werkt ook goed.

 
Sorry maar bij mij werkt de 4.1 niet, steeds vastlopers, ik heb de 3.2 er maar weer opgezet

Humax met 2.08 loader

ronnus

 
@Mr. Hotbird,

Dan weet ik het ook niet, de versie 3.2NL weer teruggezet en toen 2.4 en weer terug naar 3.2NL -> geen probs. Weer de 4.1NL geprobeerd en weer geluid maar geen beeld. rara politiepet. Zou het kunnen dat het toch iets met hardware matige verschillende versies van de Humax te maken kan hebben?

Grtz Mike

 
Heb je het ook al eens geprobeert met een nwe setting lijst??

Mischien help het wel ik zou het niet weten of er een verschil in de hardware zit ik heb maar een tuner hier:((

 
Mike The Bike@

Hier 207 en 208 loader , bijde geen probleem.

Vastlopen nog niet voorgekomen.

 
Misschien een rare opmerking, maar heb je de soft eens opnieuw gedownload? kan toch een (big)bitje verkeerd staan, hier heb ik nog geen probs gezien.

Bigbit

 
Het lijkt me sterk dat de settingslijst of een download probleem de oorzaak zijn. Ik ga vrijdag een Z-versie proberen en een evenoude (juni 2000) Humax 5400. Keep in touch!

Grtz Mike

 
De test die ik uitgevoerd heb geld zowel voor de L 2.08 als de L1.37 loader heb ze hier alle twee en geen probleem er mee maar heb je toch problemen zet dan eerst de laaste verzie software met loader er op en dan de 4.1 verzie, dan vervang je de settings lijst, als het goed is zijn je problemen verdwenen

suk6

G.r Pecari

 
kan kloppen, dat van die settingslijst.

In eerste instantie, na nieuwe fw en 4.1 cam geen beeld, daarna settingslijst eroverheen en alles was oke.

loader 2.08, en tot nu toe nog geen problemen.

 
Met loader 1.36 (oud bakkie dus) totaal geen problemen. Hij flippert zonder problemen tussen de coderingssystemen.

Dus een dikke vette pluim voor de makers.

Wat mij betreft mogen ze een bankrekening openen voor donaties.....

Lummel

 
nou bij mij is ie wel heel slecht gaan werken ik had eerst 4.0 en toen 4.1 overeen ik kreeg niks anders dan vast lopen en rode balkjes met erop nog visit satelliet city en die niet te vinden is daarom weer de 4.0 erop en die werkt redelijk maar ook wel is vast lopers

 
Heb hier de allcam 4.1 van Ivans site erop gezet en werkt als een speer! Humax 5400 irci, loader H208, system 016.0600.

Met funcard en boris files nog geen vastloper gehad.

Ik was denk ik een van de eerste die na de 3.2 PH patch en alle daaropvolgende terugging eerst naar de 2.4 en daarna de greek omdat deze wel liepen en dus erg sceptisch tegenover de 4.1.......

Maar zoals gezegd, PERFECT! Complimenten aan Crazy Ivan en ieder die er aan meegewerkt heeft.

Allemaal hele fijne (hobby) dagen gewenst van Technodaddy.

P.s voor de aardigheid: heeft niets met sat hobby te maken maar kijk hier eens

http://www.reptillie.nl

Mark

 
Is deze versie ook bestand tegen de trukendoos van TPS?, elke ander versie gaat wel "hangen"op de TPS attacks.

 
ik heb voor tps ook nog geen opossing gevonden, icm een ds9 kaart.

Tps hangt hiermee ook.

 
nou ik heb tot nu toe geen plezier aan ik heb de 4.0 ,4.1 geprobeerd maar niks anders dan vast lopers en nu heb ik weer de 3.2 en die gaat iets beter maar dat is ook alles ik heb een humax 5400z met loader 2.8 waar ligt dit eigenlijk?

fijn feestdagenen een goede 2002

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan